Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@21:18:07 GMT

گربه ناشنوا٬ پیشگوی جدید فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۶۵۷۷/گربه_ناشنوا_پیشگوی_جدید_فوتبال

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مثل خیلی دیگر از طرفداران فوتبال که به پیش بینی نتایج علاقه مندند، آشیل هم این روزها مشغول آشنایی با تیم هایی است که این ماه در بزرگترین نمایش فوتبال حضور دارند. آشیل اما یک نقطه قوت مهم دارد: حس گربه!

گربه سفید و پشمالوی معروفی که این روزها در موزه هرمیتاژ سن پطرزبورگ زندگی می کند، به عنوان موجود پیشگوی مسابقات امسال روسیه شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، اختاپوسی به اسم پائول با پیش بینی درست نتایج بازی های آلمان و البته قهرمانی اسپانیا، به شهرتی جهانی رسیده بود.

آشیل، پیش از این نتایج مسابقات کنفدراسیون های 2017 را هم پیش بینی کرده بود. نکته بسیار جالب در رابطه با او این است که

آشیل ناشنواست و کمتر تحت تاثیر قرار می گیرد. او با انتخاب ظرف غذایی (موش)  که روی آن پرچم تیم ها قرار داده شده، تیم برنده را انتخاب می کند.

خانم آنا کندراتیوا، دامپزشک مخصوص او گفته است که او در حال آماده شدن برای جام جهانی است. او هم چنین گفته است  «مردم سعی دارند بیش از حد نیاز به  او غذا بدهند و در یک دوره، بیشتر شبیه توپ فوتبال تا گربه پیش بینی کننده فوتبال. به خاطر همین یک رژیم منظم را برای او در نظر گرفتیم و برنامه تمرین موثری را برایش در نزدیکی موزه شروع کردیم.»

 

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۵۷۷/گربه_ناشنوا_پیشگوی_جدید_فوتبال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: