Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:28:19 GMT

هر زائر کنگانی نائب یک شهید در پیاده‌روی اربعین

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۶۶۱۵/هر_زائر_کنگانی_نائب_یک_شهید_در_پیاده_روی_اربعین

هر زائر کنگانی نائب یک شهید در پیاده‌روی اربعین

مسئول دفتر امام جمعه کنگان گفت: طرح پیاده‌روی اربعین به‌نیابت از شهدا از سال گذشته و به همت کارگروه شاهد ستاد مرکزی اربعین حسینی در کشور و به‌شکل آزمایشی و محدود اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،مسئول دفتر امام جمعه کنگان گفت: طرح پیاده‌روی اربعین به‌نیابت از شهدا از سال گذشته و به همت کارگروه شاهد ستاد مرکزی اربعین حسینی در کشور و به‌شکل آزمایشی و محدود اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوذر حسین پور افزود: امسال این طرح سراسری است و کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر در مرکز استان اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند.

وی افزود: دفتر امام جمعه کنگان نیز در راستای انجام این کار ارزشمند فرهنگی و ترویج فرهنگ شهدا و حفظ یاد و نام سبکبالان آسمانی ، اقدام به چاپ عکس شهدای شهرستان کنگان و برخی از شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم نموده است.

مسئول دفتر امام جمعه کنگان اظهار داشت: در پیاده روی امسال ، بیش از 300 کارت نیابت از شهدای شهرستان کنگان در ابعاد مختلف توسط دفتر امام جمعه آماده که 40 کارت نیابت در اختیار اولین کاروان از شهر بنک قرار گرفت.

وی گفت: مسئولان کاروان های گروهی می توانند جهت دریافت کارت نیابت شهدای شهرستان کنگان به دفتر امام جمعه مراجعه کنند.

حسین پور در پایان اربعین را تجلی گاه فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطر نشان ساخت: زائران اربعین سفیران حسینی اند و باید بکوشند مروج فرهنگ ایثار ، حماسه ، شهادت و صبر و وفاداری باشند.

گفتنی است قریب 40 نفر از جوانان و بزرگسالان شهر بنک با بدرقه امام جمعه کنگان و جمعی از مردم جهت شرکت در کنگره بزرگ و جهانی اربعین راهی عراق شدند.

/ انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۶۱۵/هر_زائر_کنگانی_نائب_یک_شهید_در_پیاده_روی_اربعین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: