Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@06:51:13 GMT

فیلم/جشن تولد هزاران نفری برای شهید دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۶۶۵۶/فیلم_جشن_تولد_هزاران_نفری_برای_شهید_دفاع_مقدس

فیلم/جشن تولد هزاران نفری برای شهید دفاع مقدس

‍‍‍‍‍‍

جشن تولد 61 سالگی شهید ابراهیم هادی در شب میلاد امام حسین (ع) با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و دوستداران این شهید بزرگوار در قطعه 26 بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیانات رهبرانقلاب پس از مطالعه کتاب زندگی نامه شهید ابراهیم هادی: جاذبه شخصیت، شخصیتی که در این(کتاب «سلام بر ابراهیم») معرفی شده، به قدری جاذبه دارد این شخصیت که آدم را مثل مغناطیس به خودش جذب می‌کند، آدم را میخکوب می‌کند، بگردید این شخصیت‌ها را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این قبیل شخصیت‌های برجسته‌ای هستند که این‌ها سردار هم نیستند، حتی فرمانده گردان هم نیستند، اما حکایت‌ها دارند، ماجراها دارند...

برای مشاهده این فیلم اینجــــا کلیک کنید.

۱۳۹۷ شنبه ۱ ارديبهشت | ساعت:09:27 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فیلم شهید هادی اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار بخش هایی از مراسم رژه روز ارتش/فیلم فیلم/ نمایش توان دفاعی و نظامی ایران در روز ارتش فیلم/ ناکامی تروریست‌ها در مرز ایران و پاکستان واکنش مردم سوریه به حمله نظامی آمریکا /فیلم "بگذر از من" با صدای چهره افروز منتشر شد+فیلم صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها Page Generated in 0/0279 sec

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۶۵۶/فیلم_جشن_تولد_هزاران_نفری_برای_شهید_دفاع_مقدس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: