Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@13:09:12 GMT

مراسم جشن تولد ۶۰ سالگی شهید ابراهیم هادی + عکس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۶۶۵۷/مراسم_جشن_تولد_۶۰_سالگی_شهید_ابراهیم_هادی_عکس

مراسم جشن تولد ۶۰ سالگی شهید ابراهیم هادی + عکس

مراسم جشن تولد ۶۰ سالگی شهید ابراهیم هادی با حضور جمع کثیری از مردم در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, مراسم جشن تولد 60 سالگی شهید «ابراهیم هادی» با حضور خانواده شهدا, جانبازان, ایثارگران و جمع کثیری از مردم در کنار مزار یادبودش واقعدرقطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جشن تولد معنوی که با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد، جواد تاجیک مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی و از راویان دفاع مقدس به روایتگری پرداخت,سپس گروه همخوانی محراب سرود شهید ابراهیم هادی را اجرا کرد. در ادامهخواهر شهید ابراهیم هادی به بیان خصوصات و خاطراتی از برادرش پرداخت و ضمن بریدن کیک تولد شهید هادی از کتاب «قرار یکشنبه ها» زندگینامه و خاطرات شهید داوود عابدی صمیمی ترین دوست شهید ابراهیم هادی و ترجمه کتاب سلام بر ابراهیم به زبان آلمانی که توسط گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر شده است رونمایی شد.

در خاتمه این مراسم از برادر و خواهر شهید ابراهیم هادی و مادر و فرزند شهید داوود عابدیبا اهدای هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

برپایه این گزارش, پهلوان بسیجی ابراهیم هادی از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب و ستاره ورزش کشتی متولداول اردیبهشت سال 1336 در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان بود که در 22 بهمن 1361 درعملیات والفجر مقدماتیدر کانال کمیل به فیض شهادت رسید و پس از گذشت 35 سال هنوز پیکرش جاویدالاثر باقی مانده است.کتاب «سلام بر ابراهیم»که به بیان ویژگی‌ها و خصوصیات این شهید می‌پردازد مورد استقبال کم نظیر مخاطبان قرار گرفته است.

در ادامه گزارش تصویری این مراسم را ببینید:

عکس: اکبر هدایتی

انتهای پیام/

R1405/P1010110/S4,38/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۶۵۷/مراسم_جشن_تولد_۶۰_سالگی_شهید_ابراهیم_هادی_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: