Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@05:25:06 GMT

کارگاه آموزشی کار با توپ مدیسین بال در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۶۶۶۶/کارگاه_آموزشی_کار_با_توپ_مدیسین_بال_در_شهرکرد

کارگاه آموزشی کار با توپ مدیسین بال در شهرکرد

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ کارگاه آموزشی تمرینات بدن‌سازی و کار با توپ مدیسین بال با شرکت ۶۰ نفر از ورزشکاران، مربیان و فعالان ورزشی، در پایگاه قهرمانی مجموعه تختی شهرکرد برگزار شد.

اجرای صحیح حرکات بدن‌سازی با توپ و چگونگی تقویت عضلات پا و بالاتنه از موضوعات این کارگاه یک روزه، با همکاری هیئت هندبال چهارمحال و بختیاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/خ

کارگاه آموزشی تمرینات بدن‌سازی با توپ مدیسین بال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۶۶۶/کارگاه_آموزشی_کار_با_توپ_مدیسین_بال_در_شهرکرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: