Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:08:10 GMT

مرگ دلخراش بانوی 68 ساله در برخورد با اتوبوس در میدان بسیج تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۶۷۰۵/مرگ_دلخراش_بانوی_۶۸_ساله_در_برخورد_با_اتوبوس_در_میدان_بسیج_تربت_حیدریه

مرگ دلخراش بانوی 68 ساله در برخورد با اتوبوس در میدان بسیج تربت حیدریه

تربت حیدریه - ایرنا - مدیر حوادث و مرکز فوریت های دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از برخورد اتوبوس با عابر پیاده در حاشیه میدان بسیج تربت حیدریه خبر داد که منجر به فوت خانم 68 ساله شد.

دکتر امیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات 115شهرستان بلافاصله آمبولانس به محل اعزام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی ، بعد از رسیدن بر بالین خانم 68 ساله (حاشیه میدان بسیج) و بررسی های اولیه توسط کارشناسان فوریت ها، متاسفانه در اثر مکانیسم آسیب بالا و شدت جراحت وارده به مصدوم، مصدوم در دم فوت کرده بود.
این مسوول از رانندگان و همشهریان عزیز درخواست کرد که در خیابان با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.
*انتشار: علی اصغرافتاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۷۰۵/مرگ_دلخراش_بانوی_۶۸_ساله_در_برخورد_با_اتوبوس_در_میدان_بسیج_تربت_حیدریه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: