Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-20@06:35:18 GMT

پیش بینی وضع هوا در روز دوشنبه 14 فروردین

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۳۶۷/پیش_بینی_وضع_هوا_در_روز_دوشنبه_۱۴_فروردین

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به نفوذ توده هوای سرد به کشور از کاهش دمای هوا در پایتخت خبر داد.

به گزارش صدای ایران، باحد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: با ادامه فعالیت سامانه بارشی بر روی کشور، امروز در غالب مناطق به جز جنوب شرق استان هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه شدت بارش امروز در لرستان، شرق کرمانشاه، شمال چهارمحال وبختیاری، جنوب کهگیلویه وبویراحمد، شمال و شرق خوزستان، شمال سمنان، گیلان، شمال خراسان رضوی، جنوب خراسان شمالی و شرق فارس است، ادامه داد: روز دوشنبه عمده فعالیت این سامانه درنیمه شمالی کشور خواهد بود ولی همچنان بارش‌های پراکنده در برخی نقاط نیمه جنوبی در استان‌های فارس، کرمان و هرمزگان پیش بینی می شود.

وظیفه بابیان اینکه شدت بارش در روز دوشنبه درنیمه غربی سمنان، مرکزی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و نیمه شمالی اصفهان خواهد بود اظهار کرد: روز سه شنبه بارش ها با شدت کمتر در نیمه شمالی کشور ادامه داشته و به تدریج این سامانه از کشور خارج می شود . طی امروز و فردا به سبب نفوذ توده هوای سرد ضمن کاهش دما در نیمه شمالی، بارش‌ها در مناطق کوهستانی ونقاط سردسیر شمال غرب وارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی به صورت برف است و در برخی ساعات وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور و دامنه‌های البرزمرکزی و شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: دریای خزر طی امروز و فردا و خلیج فارس و تنگه هرمز از دوشنبه تا پنجشنبه مواج است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت آسمان تهران طی دو روز آینده نیز بیان کرد: آسمان تهران روز دوشنبه ابری در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد در اواخر وقت کاهش ابر با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 11 درجه سانتی گراد و روز سه شنبه کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 13 درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۳۶۷/پیش_بینی_وضع_هوا_در_روز_دوشنبه_۱۴_فروردین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: