Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:39:48 GMT

اتحاد تنها رمز موفقیت مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۳۸۹/اتحاد_تنها_رمز_موفقیت_مسلمانان_است

اتحاد تنها رمز موفقیت مسلمانان است

سنندج- ایرنا- امام جمعه سروآباد گفت: اتحاد تنها رمز موفقیت مسلمانان است و تا زمانی که مسلمانان وحدت خود را حفظ کنند، دشمنان نمی توانند کوچکترین ضربه ای به اسلام و مسلمانان وارد کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه سروآباد، اظهار کرد: دشمنان با استفاده از ترفندی می خواهند این اتحاد و همبستگی بین مسلمانان را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به توطئه های دشمنان علیه مسلمانان اشاره کرد و افزود: دشمنان از زمان صدر اسلام تاکنون با انواع توطئه های شوم وشیطانی همواره در فکر ضربه زدن به مسلمانان بوده اند اما تاکنون شکست خورده اند و پیروز نشده اند.
وی اضافه کرد: در شرایط کنونی مسلمانان از هر زمان دیگری نیازمند حفط انسجام و اتحاد هستند و می توانند بر دشمنان پیروز شوند.
امام جمعه سروآباد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه افزود: اصحاب پیامبر(ص) که همیشه در کنار پیامبر (ص) بودند و بنابراین محبت به آنها نیز بر هر مسلمانی واجب و ضروری است.
ماموستا سجادی در ادامه با انتقاد از افزایش تعرفه مصرف آب، برق، گاز و تلفن گفت: مسئولین و مدیران این ادارات باید نسبت به نحوه چگونگی محاسبه قیمت این حامل های انرژی برای مردم شفاف سازی کنند.
به گفته وی، در فیش آب شهری، مبلغی برای توسعه روستاها تعیین شده که باید خانوارهای شهری آن را پرداخت کنند که بنا به گفته شهروندان توسعه روستاها ربطی به شهرنشینان ندارد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
7354/ 3020

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۳۸۹/اتحاد_تنها_رمز_موفقیت_مسلمانان_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: