Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:04:01 GMT

عزت شهيد حججي نتيجه خصوصيات اخلاقي او بود/ شهيد حججي الگويي براي جوانان

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۴۴۱/عزت_شهید_حججی_نتیجه_خصوصیات_اخلاقی_او_بود_شهید_حججی_الگویی_برای_جوانان

عزت شهيد حججي نتيجه خصوصيات اخلاقي او بود/ شهيد حججي الگويي براي جوانان

خبرگزاری شبستان:رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: عزت و كسب مقام بلند ارزشي شهيد حججي، نتيجه خصوصيات اخلاقي او در دوران زندگي اش بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از اصفهان، آيت الله احمد جنتي، رئيس مجلس خبرگان رهبري در ديدار با خانواده شهيد حججي با اشاره به خصوصيات اخلاقي شهيد محسن حججی در طول دوران زندگي، اظهارداشت: عزت و كسب مقام بلند ارزشي شهيد حججی، نتيجه خصوصيات اخلاقي او در دوران زندگي اش بود و اين خصوصيات اخلاقي مبتني بر اخلاق اسلامي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي افزود: رفتار او نسبت به همسرش و اعضاي خانواده از جمله خصوصيات اخلاقي اين شهيد بزرگ بود كه اين رفتار او الگويي براي مردم و در رفتار جوانان اثر گذار واقع شد.

 

آيت الله جنتي ادامه داد: شهيد حجتي در نوع رفتار خود نسبت والدينش به ويژه پيش از رفتن به سوريه در زندگي مردم بسيار تاثيرگذاشت و جوانان از ابعاد زندگي شهيد حججي از جمله احترام به پدر و مادر را استفاده كردند.

 

وي با بيان اينكه شهدا از مكتب اهل البيت(ع) و خاندان عصمت و طهارت درس گرفته اند، خاطرنشان كرد: شهدا الگويي براي زندگي فردي و اجتماعي ما هستند و بايد از اين ظرفيت بهره برد.

 

دبير شوراي نگهبان اضافه كرد: ابعاد زندگي شهدا بايد گردآوري و منتشر شود تا اينكه همگان از اين الگوها استفاده كنند و مسير زندگي خود را با چنين رفتارهايي منطبق سازند.

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۴۴۱/عزت_شهید_حججی_نتیجه_خصوصیات_اخلاقی_او_بود_شهید_حججی_الگویی_برای_جوانان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: