Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@13:27:30 GMT

آخرین خبر از سریال «بانوی عمارت»

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۴۵۸/آخرین_خبر_از_سریال_بانوی_عمارت

آخرین خبر از سریال «بانوی عمارت»

تصویربرداری «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد در کاشان به پایان رسید.

خبرگزاری مهر: تصویربرداری «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد در کاشان به پایان رسید.

عوامل سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و تهیه‌کنندگی مجید مولایی این روز‌ها در حال جمع کردن دکور و تسویه حساب در شهر کاشان هستند و تصویربرداری این سریال در این شهر به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه سازنده سریال تا یکی دو روز دیگر به تهران بازمی گردند و در شهرک ایران ادامه تصویربرداری سریال را در پیش خواهند گرفت. همچنین بعد از مدتی کار در تهران برای تصویربرداری بخش‌هایی از کار به قزوین می‌روند.

پانته آ. پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، فریدون مسرور، مریم مومن، مهری آل آقا از جمله بازیگران این سریال هستند و تاکنون همه بازیگران این مجموعه جلوی دوربین رفته اند.

این مجموعه عاشقانه مقطعی از تاریخ قاجار را روایت می‌کند و برای پخش در شبکه سه سیما ساخته می‌شود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003I8v

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۴۵۸/آخرین_خبر_از_سریال_بانوی_عمارت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: