Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@08:48:32 GMT

تشییع پیکر هنرمند نوجوان استان فارس؛ علت فوت ملیکا زیبایی‌نژاد تداخل دارویی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۴۷۰/تشییع_پیکر_هنرمند_نوجوان_استان_فارس_علت_فوت_ملیکا_زیبایی_نژاد_تداخل_دارویی_اعلام_شد

تشییع پیکر هنرمند نوجوان استان فارس؛ علت فوت ملیکا زیبایی‌نژاد تداخل دارویی اعلام شد

پیکر ملیکا زیبایی‌نژاد با نام هنری باران امروز از مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با حضور فرهنگوران و هنرمندان استان فارس تشییع شد و پیکرش در دارالرحمه شیراز آرام گرفت. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، پیکر ملیکا زیبایی‌نژاد با نام هنری باران امروز از مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با حضور فرهنگوران و هنرمندان استان فارس تشییع شد و پیکرش در دارالرحمه شیراز آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این هنرمند 15 ساله شیراز که براثر تداخل دارویی ( مصرف همزمان چند دارو) روز یکشنبه 25 آذرماه جان سپرد، فرزند 2 تن از هنرمندان تئاتر استان فارس بود و از سال 1385 در نمایش‌هایی همچون فینال ناجوانمردانه، دخت دخش، خط خون و زمزمه تائوس بازی کرده بود.  

فیروزه باباملک و اصغر زیبایی‌نژاد والدین ملیکا هر دو از بازیگران و هنرمندان تئاتر استان فارس هستند که تصمیمی نیک گرفتند و اعضای بدن فرزندشان از جمله چشم و دریچه قلب وی را به دیگر بیماران اهدا کردند. 

صابر سهرابی، مدیرکل ارشاد اسلامی استان فارس نیز در پیامی درگذشت این هنرمند نوجوان را به والدین وی و جامعه هنری استان فارس تسلیت گفت.

فوت سه دانش‌آموز در آتش‌سوزی مدرسه3 دانش‌آموز حادثه آتش‌سوزی مدرسه در زاهدان فوت کردند + اسامی

در این پیام آمده است: « پاییز در همه روزگاران، خاطرات زردی و ریزشی را تداعی می‌کند که در پس آن سردی زمستان به جان و تن بنشیند اما زمستان بی‌شک نشان بهار است و این فرو رفتن رویش و سرسبزی را به یادگار خواهد گذاشت.

امروز که خزان زندگی فرشته نازنین، لوح و سینه خاطرات‌مان را می‌خراشد و چرخش زمانه این گونه ما را می‌آزماید، با بردباری و صبر، امید بهار جاودانه را با خود همراه می‌داریم. از خداوند برای شما پدر و مادر مهرپرور روزهای بهاری را آرزو داریم». 

والدین ملیکا زیبایی‌نژاد همچنین از جامعه هنری شیراز درخواست کردند که فعالیت‌های هنری استان فارس تعطیل نشود و هزینه مراسمات این هنرمند نوجوان صرف امور خیر فرهنگی هنری می‌شود. 

همچنین مراسم بزرگداشت این هنرمند نوجوان روز پنج شنبه 29 آذرماه در سالن «استاد لایق» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۴۷۰/تشییع_پیکر_هنرمند_نوجوان_استان_فارس_علت_فوت_ملیکا_زیبایی_نژاد_تداخل_دارویی_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: