Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@13:23:41 GMT

کاشت برنج طارم هاشمی در قزاقستان برای صادرات به ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۴۸۴/کاشت_برنج_طارم_هاشمی_در_قزاقستان_برای_صادرات_به_ایران

کاشت برنج طارم هاشمی در قزاقستان برای صادرات به ایران

رکنا: خبرگزاری کازینفورم قزاقستان روز چهارشنبه گزارش داد: کشاورزان شهرستان کارماکشین ایالت قیزیل اوردا برای تولید ، در 800 هکتار از اراضی این شهرستان برنج ایرانی طارم هاشمی می کارند .

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، این منبع خبری به نقل از «سلطان بیک ماکاشف» فرماندار شهرستان کارماکشین افزود: کشاورزان این شهرستان در مورد تولید برنج به نتایج خوبی در سال گذشته میلادی دست یافته اند و در زمین های کشاورزی زیر کشت این منطقه در هر هکتار نزدیک به 6 تن برنج تولید شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف عمده گسترش فعالیت های در این زمینه افزایش ظرفیت صادراتی برنج است و بنا بر این برنامه ریزی کردیم در سال جاری حجم زمین های زیر کشت برنج طارم هاشمی را 10 برابر افزایش دهیم چرا که تقاضای بیشتر به این نوع برنج وجود دارد.

سلطان بیک ماکاشف افزود: با توجه به اینکه قیمت فروش این نوع برنج مناسب است ، واحد های تولیدی کشاورزی علاقمند به کاشت و تولید این نوع برنج هستند .

وی افزود: شرکت سهامی آکتوبه شهرستان کارماکشین کارگاه تمیز کردن برنج به ظرفیت 120 تن را راه اندازی کرده و علاوه بر آن در سال گذشته میلادی در 70 هکتار زمین برنج طارم هاشمی کاشته بود که از آن هم نتایج خوبی به دست آورده شد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۴۸۴/کاشت_برنج_طارم_هاشمی_در_قزاقستان_برای_صادرات_به_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: