Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@11:28:25 GMT

فراهم شدن مقدمات ساخت مستند فاخر از زندگی شهید اسکندری

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۴۹۰/فراهم_شدن_مقدمات_ساخت_مستند_فاخر_از_زندگی_شهید_اسکندری

فراهم شدن مقدمات ساخت مستند فاخر از زندگی شهید اسکندری

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سید تقی سهرابی که برای تبریک پیروزی سپاه اسلام بر داعش تکفیری به دیدار این خانواده شهید مدافع حرم رفته بود با اشاره به پایان پژوهش این مستند گفت: طرح این مستند تهیه و کارگردان و تهیه کننده آن هم مشخص شده است و بزودی مراحل تصویربرداری این مستند فاخر تلویزیونی آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: زندگی سردار شهید اسکندری از ابعاد مختلف برخوردار است و در کار پژوهشی این مستند که تولید آن با دستور رییس سازمان آغازشد، فعالیت های این شهید والامقام در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایفای نقش در پیروزی انقلاب اسلامی، حضورش در دوران دفاع مقدس، فعالیت های پس از دوران دفاع مقدس و حضور در سوریه برای دفاع از حریم آل الله بررسی و تحقیق شد. مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با تبریک پیروزی جبهه مقاومت و شکست نظامی شجره خبیثه داعش در سوریه و عراق گفت: نقش شهدایی چون سردار اسکندری را نباید از یاد ببریم که با تلاش و ایثارگریی های این سرداران، شهد شیرین پیروزی بار دیگر نصیب ملت ایران شد. سهرابی ادامه داد: زندگی این شهید بزرگوار برای همه ما درس آموز است که در هر مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی وظیفه خود را شناخت و به آن عمل کرد.  وی خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانیم که با تمام توان شخصیت شهید اسکندری را از طریق رسانه ملی برای الگوسازی به مردم معرفی کنیم. همسر شهید اسکندری هم در این دیدار گفت: از زمانی که سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی وعده نابودی داعش را داد هر روز با پیگیری خبرهای جبهه مقاومت به دنبال تحقق این وعده بودیم و زمانی که خبر پیروزی منتشر شد خداوند را شکر کردیم که خون شهدای مدافع حرم به ثمر نشست. وی پیروزی جبهه مقاومت را تحقق وعده الهی دانست که اگر خدا را یاری کنید قطعا خدا شما را یاری خواهد کرد. فرزند شهید اسکندری هم با تبریک پیروزی جبهه مقاومت خواستار انعکاس همه ابعاد این پیروزی در رسانه ملی شد. علی اسکندری همچنین از رییس سازمان صدا وسیما که با حضور در منزل شهید مدافع حرم دستور ساخت مستند زندگی شهید اسکندری را صادر کردند، قدردانی کرد و گفت : ساخت این مستند اثری ماندگار است تا نسل جوان و نسل های آینده بدانند مردانی امثال شهید اسکندری در این سرزمین بودند که برای دفاع از حریم آل الله کیلومترها دورتر از وطن خود رفتند و جانشان را فدا کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۴۹۰/فراهم_شدن_مقدمات_ساخت_مستند_فاخر_از_زندگی_شهید_اسکندری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: