Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:23:41 GMT

افزایش 18 در صدی صادرات انواع محصول کشاورزی از استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۵۱۶/افزایش_۱۸_در_صدی_صادرات_انواع_محصول_کشاورزی_از_استان_زنجان

افزایش 18 در صدی صادرات انواع محصول کشاورزی از استان زنجان

به گزارش گروه استان های باشگاه های خبرنگاران جوان از  زنجان ؛  جعفری مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت : از آغاز سال تاکنون حدود 42 هزار تن انواع محصول کشاورزی از استان زنجان به خارج از کشور صادرشده است .

جعفری با بیان اینکه  ارزش این میزان صادرات بیش از 25 میلیون دلار معادل 918 میلیارد ریال است افزود:رب گوجه فرنگی، سیر، کشمش، هندوانه و لبنیات اصلی ترین محصولات صادراتی استان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کشورهای روسیه، عراق، قطر، ترکیه، آلمان، هلند، آذربایجان و افغانستان مقاصد اصلی این میزان صادرات بوده اند.

گفتنی است:در استان زنجان سالیانه حدود2 ونیم میلیون تن انواع محصولات زراعی وباغی تولید می شود .

انتهای پیام/ن

صادرات 42 هزار تن  انواع محصولات کشاورزی از استان زنجان به خارج از کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۵۱۶/افزایش_۱۸_در_صدی_صادرات_انواع_محصول_کشاورزی_از_استان_زنجان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: