Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:31:35 GMT

قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده در استان زنجان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۵۱۷/قرارگاه_بازسازی_مناطق_زلزله_زده_در_استان_زنجان_تشکیل_شد

قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده در استان زنجان تشکیل شد

مسئول کمیته رسانه قرارگاه شهید جعفری از تشکیل قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: موکب‌ استان زنجان بعد از پایان ماموریت در کشور عراق به استان کرمانشاه منتقل شده و روزانه ۲ هزار غذای گرم برای شش روستا آماده می‌کند.

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به تاسیس قرارگاه بازسازی مناطق زلزله زده در استان زنجان اشاره و اظهار داشت: این قرارگاه به نام شهید جعفری نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی زلزله استان کرمانشاه و ویرانی روستاها سپاه وارد عمل شده و احداث خانه‌های روستایی بین سپاه‌های استانی تقسیم شده است و سهمیه سپاه استان زنجان شش روستا است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان به اسامی شش روستا اشاره و بیان کرد: بازسازی روستاهای میان میل، سراب گرم اولیا، آسیاب قرمز، سراب گرم سفلی، عسگرخانی و شهرک جمعا به میزان 384 خانوار به عهده سپاه استان زنجان است.

وی با دعوت از مردم برای ارسال کمک‌های مردمی به مناطق گفت: مردم قبل از ارسال کمک‌هایی از قبیل مصالح ساختمانی و یا کانکس حتما با بسیج سازندگی و یا قرارگاه شهید جعفری هماهنگ باشند.

جعفری با بیان اینکه مردم از ارسال میوه‌ها و برخی از مواد غذایی فاسدشدنی به مناطق خودداری کنند، گفت: مردم‌ سعی کنند کنسرو، آب معدنی و برخی از غذاهای فاسدنشدنی به مناطق ارسال کنند.

وی با بیان اینکه بعد از چند روز مراحل بهسازی منازل آغاز می‌شود، ابراز کرد: کسانی که مایل هستند فی سبیل الله در این بهسازی کمک‌یار سپاه باشند و با کارهای ساختماتی همانند بنایی، نجاری، جوشکاری و سایر موارد آشنایی دارند می‌توانند با هماهمگی قرارگاه سازندگی شهید جعفری سپاه استان‌ هماهنگ شوند.

مسئول کمیته رسانه قرارگاه شهید جعفری با تاکید بر اینکه وسایلی همانند پیک‌نیک، چراغ والور و نایلون بیش از هر چیزی در منطقه نیاز است، عنوان کرد: کسانی که کارگاه کانکس‌سازی دارند می‌توانند با هماهنگی قرارگاه شهید جعفری کانکس‌های خود را امانت به مناطق ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تانکرهای آب و سوخت بسیار در منطقه نیازمند است و مردم اگر قادر به کمک‌رسانی این موارد هستند دریغ نکنند، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک با اکیپ خبری به مناطق اعزام شویم و اقدامات انجام شده رسانه‌ای شود.

جعفری گفت: موکب‌ استان زنجان بعد از پایان ماموریت در کشور عراق به استان کرمانشاه منتقل شده است و روزانه 2 هزار غذای گرم برای مردمان 6 روستا آماده می‌کند.

انتهای پیام/

R41375/P1486/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۵۱۷/قرارگاه_بازسازی_مناطق_زلزله_زده_در_استان_زنجان_تشکیل_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: