Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@22:32:27 GMT

با قلاب بافی یک ظرف کیک متفاوت بسازید

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۷۶۱۳/با_قلاب_بافی_یک_ظرف_کیک_متفاوت_بسازید

با قلاب بافی یک ظرف کیک متفاوت بسازید

چسب چوب را در یک کاسه متوسط بریزید. پارچه قلاب بافی را داخل آن قرار داده و اطمینان حاصل کنید که تمام الیاف پارچه با چسب خیس شده. هیچ فشار اضافی وارد نکنید، سپس پارچه را روی کاسه‌ای که پشت و رو کرده اید برگردانید. بگذارید یک شب بماند تا خشک شود.

سرویس سبک زندگی فردا: اگر اهل قلاب بافی هستید، می‌توانید ظرف کیک خودتان را با این هنر دستی تزیین کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید هنر قلاب بافی خود را روی ظرف کیک به نمایش بگذارید. در ادامه این مطلب را به نقل از سایت کاویابمی‌خوانیم.

وسایل مورد نیاز:یک کاسه بزرگسلفونیک پارچه قلاب بافی شدهقیچیچسب تفنگی و چسب معمولییک کاسه متوسطچسب چوب یا چسب مخصوص کارهای هنرییک کاسه کوچکقلم موی رنگدستگیره چوبی
دستورالعمل:یک کاسه بزرگ را برگردانید و روی سطح مطمئنی بگذارید و روی آن را سلفون بکشید. پشت کاسه را با پارچه قلاب بافی که دارید، بپوشانید.از انگشتان خود استفاده کرده و پارچه را روی کاسه بچسبانید تا ۴ مثلث در گوشه‌های ایجاد شود. هر ۴ مثلث را از بالا به پایین برش دهید. لبه های بریده شده را با استفاده از چسب تفنگی به هم بچسبانید تا پارچه قلاب بافی به شکل گنبد درآید و بگذارید خشک شود.چسب چوب را در یک کاسه متوسط بریزید. پارچه قلاب بافی را داخل آن قرار داده و اطمینان حاصل کنید که تمام الیاف پارچه با چسب خیس شده. هیچ فشار اضافی وارد نکنید، سپس پارچه را روی کاسه‌ای که پشت و رو کرده اید برگردانید. بگذارید یک شب بماند تا خشک شود. چسبی که اضافه مانده را در یک بطری ریخته و کاسه را تمیز کنید.از یک قلم موی اسفنجی استفاده کنید تا یک لایه دیگر چسب چوب روی پارچه بزنید. بگذارید کامل خشک شود. این کار تا جایی تکرار کنید که پارچه کاملا چسبیده و سفت شود.پارچه خشک شده را با احتیاط از روی کاسه بردارید و سپس سلفون را از روی کاسه بکنید. در نهایت برای دستگیره می‌توانید با یک چسب تفنگی یک دستگیره چوبی بالای پارچه بچسبانید.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۷۶۱۳/با_قلاب_بافی_یک_ظرف_کیک_متفاوت_بسازید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: