Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:15:54 GMT

۱۸ عنوان جدید از «ایده‌های بزرگ» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۱۸۵/۱۸_عنوان_جدید_از_ایده_های_بزرگ_در_نمایشگاه_کتاب_عرضه_می_شود

۱۸ عنوان جدید از «ایده‌های بزرگ» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

مدیر انتشارات روزگار نو از عرضه ۱۸ عنوان جدید مجموعه «ایده‌های نو» در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

کاوه عزیزی مدیر انتشارات روزگار نو در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: انتشارات روزگار نو، امسال با ۱۸ عنوان جدید از مجموعه «ایده‌های بزرگ» به سی امین نمایشگاه کتاب تهران می‌آید.

وی افزود: «ایده‌های بزرگ» مجموعه ای است که توسط انتشارات پنگوئن آن را چاپ کرده و عناوینش از متون پیش از میلاد مسیح تا آثار جدید معاصر را شامل می‌شوند که اثر ادبی در میان آن‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این مجموعه از داستان‌نویسانی چون مارسل پروست یا آلبر کامو کتاب وجود دارد ولی آثار ادبی و داستانی آن‌ها نیستند.

این مدیر نشر در ادامه گفت: تعداد عناوین این مجموعه در نهایت ۱۰۰ کتاب خواهد بود. با احتساب کتاب‌های قبلی و ۱۸ عنوان جدیدی که طی همین روزها چاپ می‌شوند، ۳۵ جلد از ۱۰۰ جلد این مجموعه در نمایشگاه کتاب پیش رو، عرضه می‌شود. سیما زائر رفیعی، محمدصادق رئیسی، زیبا ستاری، مونا جعفرپور، مرضیه خسروی و... از مترجمان جوانی هستند که کتاب‌های «ایده‌های بزرگ» را ترجمه می‌کنند.

عزیزی همچنین گفت: مجموعه‌ای که پیش از چاپ «ایده‌های بزرگ» چاپش را با ۴۷ عنوان کتاب به پایان رساندیم، «مجموعه داستان‌های مدرن کلاسیک» یا به عبارتی داستان‌های کوتاه مدرن کلاسیک است که تمام عناوینش را به نمایشگاه می آوریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۱۸۵/۱۸_عنوان_جدید_از_ایده_های_بزرگ_در_نمایشگاه_کتاب_عرضه_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: