Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:01:52 GMT

درخشش ایران در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۱۹۸/درخشش_ایران_در_مسابقات_جهانی_محاسبات_ذهنی_با_چرتکه

درخشش ایران در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه

هفدهمین دوره مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با درخشش و کسب عنوان قهرمان قهرمانان توسط کودکان ایرانی  خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ۲۸ دسامبر ۲۰۱۷  هفدهمین دوره مسابقات ذهنی با چرتکه زیر نظر انجمن جهانی محاسبات ذهنی پاما به میزبانی شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برگزار  شد و کودکان ایرانی رتبه اول درگروه (A و B) و همچنین عنوان قهرمان قهرمانان را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۱ نفر از کودکان ایرانی ۵ تا ۱۲ سال که برگزیده جشنواره کودکان هوشمند در ایران بوده اند، از استان های کرمانشاه، البرز، مرکزی و تهران در این رویداد جهانی حضور داشته و رتبه اول این مسابقات را کسب کردند.

در گروه A  دیبا ملایی، محمد هاتف دهقان، سینا تقی زاده، نیایش فرح بخش و امیر مهدی کرامتی حائز رتبه اول شدند و از این میان نیایش فرحبخش عنوان قهرمان قهرمانان را کسب کرد.

همچنین در گروه  B کمیل شریف، ستایش یاوری، آریا پیری، پانته آ عزتی، فاطمه رستمی و بهار روح افزا رتبه اول را کسب کردند.

در هفدهمین دوره  مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه ۳۰۰ کودک از ۲۱ کشور دنیا حضور داشتند. به گفته مسئولان برگزاری مسابقات، سال آینده رقابت های یادشده درکشور مالزی برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۱۹۸/درخشش_ایران_در_مسابقات_جهانی_محاسبات_ذهنی_با_چرتکه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: