Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@00:58:36 GMT

مقام سوم بدمینتون بازان بوکانی در رقابت های قهرمانی استان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۲۰۰/مقام_سوم_بدمینتون_بازان_بوکانی_در_رقابت_های_قهرمانی_استان

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسابقات انتخابی بدمینتون نونهالان، نوجوانان و جوانان پسر استان آذربایجان غربی روز شنبه با معرفی نفرات برتر در پیرانشهر به پایان رسید.

بدمینتون بازان بوکانی در این رقابت ها توان خود را در مقابل حریفانی از شهرستان های نقده، میاندوآب، اشنویه، پیرانشهر، خوی و مهاباد به رقابت گذاشتند و در نهایت موفق به کسب جایگاه سوم در رده های مختلف سنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی نونهالان در قسمت تکنفره ۲۲ بازیکن از شهرستانهای نقده، بوکان، میاندوآب، اشنویه، پیرانشهر، خوی و مهاباد شرکت نمودند که در نهایت بنیامین رحمت پناه از مهاباد مقام اول متین رحمانی از مهاباد مقام دوم علی انوریان از میاندوآب مقام سوم مشترک آران سعیدی از پیرانشهر مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در رده سنی نونهالان در قسمت دونفره ۱۶ بازیکن در قالب ۸ تیم از شهرستانهای نقده بوکان میاندوآب اشنویه پیرانشهر خوی مهاباد با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت کیاشا خوارزمی و عطا پناه لو از خوی مقام اول سینا باستان و سرور صالحیان از مهاباد مقام دوم مبین احمدی و محمد پیشوا شامه از بوکان مقام سوم مشترک آمیار مردانی و سینا حسن پور از بوکان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان در قسمت تکنفره ۲۶ بازیکن از شهرستانهای نقده بوکان میاندوآب اشنویه پیرانشهر خوی مهاباد شرکت نموده که در نهایت حمیدرضا افشارلو از میاندوآب مقام اول کاویان معروفی از مهاباد مقام دوم متین رحمانی از مهاباد مقام سوم مشترک امیر رضا غقاری از میاندوآب مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان و در قسمت دونفره ۱۴ بازیکن در قالب ۷ تیم از شهرستانهای نقده بوکان میاندوآب اشنویه پیرانشهر خوی مهاباد شرکت نموده که در نهایت علی رجبی و امیر رضا زوار از میاندوآب مقام اول سینا ریحانی و آریا خضر پور از مهاباد مقام دوم امیر مهدی عذار و ابوالفضل حیدرپور از نقده مقام سوم مشترک امیر صوفی محمدی و ژیار مولودیان از بوکان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در رده سنی جوانان در قسمت تکنفره ۱۱ بازیکن از شهرستانهای بوکان میاندوآب اشنویه پیرانشهر خوی مهاباد شرکت نموده که در نهایت پرهام خانزاده از میاندوآب مقام اول میثم بایرامی از میاندوآب مقام دوم عرفان مردانی از بوکان مقام سوم مشترک مهدی صوفیانی از خوی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در رده سنی جوانان و در قسمت دونفره نیز ۱۲ بازیکن در قالب ۶ تیم از شهرستانهای بوکان میاندوآب اشنویه پیرانشهر خوی مهاباد شرکت نموده که در نهایت مبین دانائیان و حمیدرضا افشارلو از میاندوآب مقام اول شایان دادخواه و مهران جرمزه از بوکان مقام دوم سینا ریحانی و کاویان معروفی از مهاباد مقام سوم مشترک امیر صوفی محمدی و ژیار مولودیان از بوکان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۲۰۰/مقام_سوم_بدمینتون_بازان_بوکانی_در_رقابت_های_قهرمانی_استان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: