Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@23:47:00 GMT

عروس سرطانی 18 ساعت بعد از ازدواج در آغوش داماد مرد+تصویر

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۲۷۸/عروس_سرطانی_۱۸_ساعت_بعد_از_ازدواج_در_آغوش_داماد_مرد_تصویر

عروس سرطانی 18 ساعت بعد از ازدواج در آغوش داماد مرد+تصویر

به هر حال یکی از بی‌نظیرترین ازدواج‌های طول تاریخ بود. موضوع ازدواج دختر سرطانی است.

به گزارش شریان نیوز،هم رمانتیک بود و هم غم‌انگیز. به هر حال یکی از بی‌نظیرترین ازدواج‌های طول تاریخ بود. موضوع ازدواج دختر سرطانی است. تا اینجا اتفاق عجیبی رخ نداده و خیلی‌ها که به این بیماری مبتلا هستند ممکن است ازدواج کنند اما این عروسی روی تخت بیمارستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاقات شگفت‌انگیز و زیبا 18 ساعت بعد طعم تلخی گرفت زیرا عروس خانم 18 ساعت بعد از عروسی در آغوش داماد فوت شد.

 "هیسر موشر" 31 ساله که از مدت‌ها پیش به سرطان سینه مبتلا بود در بیمارستان بستری بود و می‌گفت فقط یک آرزو دارد و آن برگزاری مراسم ازدواج‌اش است البته نامزدش دیوید کاملا از ظرایط او باخبر بود و اصلا وقتی از هیسر خواستگاری کرد که فهمید او به سرطان مبتلا است. حتی پزشکان به دیوید گفتند نامزدش زیاد زنده نخواهد ماند اما هیچ چیز مانع نشد تا این زوج عاشق کنار هم بمانند.

 

آنها بالاخره ازدواج کردند اما 18 ساعت بعد آن اتفاق تلخ رخ داد. عکس‌هایی را از این ماجرا ببینید:

برچسب هادامادرمانتیکغم‌انگیزعروسیشگفت‌انگیز

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۲۷۸/عروس_سرطانی_۱۸_ساعت_بعد_از_ازدواج_در_آغوش_داماد_مرد_تصویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: