Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@07:27:58 GMT

برای جابه جایی خانه های در معرض خطر اهواز برنامه داریم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۳۱۰/برای_جابه_جایی_خانه_های_در_معرض_خطر_اهواز_برنامه_داریم

برای جابه جایی خانه های در معرض خطر اهواز برنامه داریم

اهواز - معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: برای جابه جایی خانه های در معرض خطر در اهواز برنامه ویژه داریم.

فرامند هاشمی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ریزش کوه در کوی رمضان اهواز و جان باختن دو نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر اظهار کرد: این منطقه یکی از مناطق پرخطر اهواز است که تاکنون وزیر راه و شهرسازی و هیئت بافت های ناپایدار کشور از آن دیدن کرده اند و با شرایط بحرانی آن آشنا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مدت اخیر تلاش های فراوانی برای رفع شرایط بحرانی در اینگونه مناطق در اهواز داشته ایم و حتی دفتر مردمی بافت های فرسوده را در منطقه حصیرآباد اهواز مستقر کرده ایم. این دفتر برای خانه های در معرض خطر و بافت های فرسوده شهری، تسهیلاتی در نظر گرفته بود. برای نمونه ارائه تسهیلات کم بهره و حتی ارائه زمین در برنامه این دفتر بوده است.

هاشمی زاده عنوان کرد: استانداری خوزستان با وجود تلاش های که در مدت اخیر برای رفع خطر در این مناطق داشته است ولی تلاش های خود را برای نوسازی بافت های فرسوده و جابه جایی خانه های در معرض خطر به خصوص در منبع آب ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت هفت صبح امروز، کوه در منطقه کوی رمضان اهواز ریزش کرد و دو خانه در حوالی کوه، روی ساکنانشان آوار شدند. در این حادثه یک پسر سه ساله و یک دختر هشت ساله به علت گیر افتادن در زیر آوار فوت کردند. همچنین چهار نفر شامل دختر پنج ساله، پسر ۹ ساله، زن ۲۵ ساله و مرد ۳۰ ساله مصدوم شده اند و به بیمارستان منتقل شدند.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۳۱۰/برای_جابه_جایی_خانه_های_در_معرض_خطر_اهواز_برنامه_داریم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: