Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@12:06:20 GMT

برگزاری همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه استان های شمالی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۳۵۲/برگزاری_همایش_پیشکسوتان_نیروی_انسانی_سپاه_استان_های_شمالی

برگزاری همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه استان های شمالی

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه گیلان ضمن خیرمقدم به مدعوین، نقش بی مثال لشکر 25 کربلا را در طول سالهای جنگ تحمیلی برشمرد و وجود دلیرمردانی از استانهای شمالی کشور همچون شهید طوسی را مایه ی برکت برای آن لشکر پرافتخار دانست و ارتباط و پیوند معنایی و فرازمینی شهیدانی چون طوسی با منبع مُنبسط الهی را موجب پیش بینی اموری در روند جنگ دانست که از چشم و تحلیل عادی به دور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طالبی، مسوول دبیرخانه ی استان گیلان که میزبانی این دوره از همایش را نیز برعهده داشت، ضمن خیرمقدم به مدعوین شرکت کننده، بر انسجام و تقویت هرچه افزونتر دبیرخانه های استانهای سه گانه تاکید کرد و خواستار پیگیری مجدانه ی دبیرخانه ی مرکزی برای رفع برخی موانع در امور مربوط به پیشکسوتان نیروی انسانی شد.

سرهنگ" حاجیلری"، مسوول سابق نیروی انسانی سپاه نینوا گلستان و نماینده ی شورای سیاستگذاری پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروی انسانی سپاه نینوا، سومین سخنران همایش بر پویایی بیشتر دبیرخانه های سه گانه تاکید کرد و وجود نویسندگان و محققان استان گلستان را فرصتی برای نگارش کتابی با موضوع نقش نیروی انسانی سپاه گلستان دانست.

همسر شهید مدافع حرم استان گیلان، شهید یعقوبی نیز در ادامه، پای تریبون حاضر شد و یاد و خاطر شهدای جنگ تحمیلی، به ویژه شهدای مدافع حرم استانهای شمالی را گرامی داشت.

در ادامه، حاج جوشن از چهره های ماندگار دفاع مقدس با سرودن اشعاری در شان و مقام پاسدار و پاسداری، حُضّار را مُستفیض کرد و در پایان، سخنان خود را با خاطراتی از روزهایی که رزمندگان سه استان در کنار هم، لشکر قوی 25 کربلا را به اوج قابلیت ها رساندند، پیوند زد.

همایش در ادامه با بیان نظرات پیشکسوتان حاضر، در قالب تریبون آزاد تکمیل شد و پیشکسوتان حاضر، موانع و نیز راهکارهای عملیاتی خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۳۵۲/برگزاری_همایش_پیشکسوتان_نیروی_انسانی_سپاه_استان_های_شمالی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: