Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:47:31 GMT

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۵۳۲/اعلام_محدودیت_های_ترافیکی_ویژه_راهپیمایی_۲۲_بهمن_در_قزوین

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ مهدی محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه در شهر قزوین ۳ مسیر اصلی برای راهپیمایی وجود افزود: مسیر شماره یک از میدان میرعماد، خیابان نادری-، میدان آزادی، خیابان شهدا، مسیر شماره ۲ چهارراه طالقانی، خیابان طالقانی، میدان آزادی، خیابان شهدا و مسیر شماره ۳ مسجدالنبی (ص)، خیابان امام (ره)، میدان آزادی به سمت خیابان شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدی افزود: از ساعت ۱۲ امشب نیرو‌های راهور ناجا برای پاکسازی توقف خودرو‌ها اقدام خواهند کرد و از ساکنین و کسبه مسیر‌های راهپیمایی خواستار همکاری بیشتر با پلیس هستیم.

وی اضافه کرد: تردد خودرو‌ها تا ساعت ۸ صبح فردا در مسیر‌ها امکان پذیر است و از این ساعت به بعد تا اتمام راهپیمایی امکان تردد وجود ندارد.

رئیس پلیس راهور استان گفت: هیچگونه وسیله نقلیه موتور، خودرو و دوچرخه حق تردد از مسیر‌های اعلام شده در ساعات محدودیت ترافیک را ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان به مردم توصیه کرد: از پارک وسایل نقلیه خود در حاشیه مسیر‌هایی اعلامی خودداری و با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

سرهنگ محمدی از مردم شهرستان‌های آبیک، البرز، بوئین زهرا و آوج هم خواست برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/

محدودیت های ترافیکی استان قزوین اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۵۳۲/اعلام_محدودیت_های_ترافیکی_ویژه_راهپیمایی_۲۲_بهمن_در_قزوین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: