Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:01:36 GMT

توزیع لاستیک ویژه ناوگان تاکسیرانی در قم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۵۴۸/توزیع_لاستیک_ویژه_ناوگان_تاکسیرانی_در_قم

توزیع لاستیک ویژه ناوگان تاکسیرانی در قم

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم،مرتضی عزتی،مديرعامل سازمان تاکسيرانی قم با اشاره به برنامه‌ريزی سازمان تاکسيرانی برای توزيع لاستيک بين مجموعه خودروهای زيرمجموعه اظهار کرد: طی ماه‌های اخير که قيمت لاستيک در بازار به شدت نوسان پيدا کرده، سازمان تاکسيرانی تدابيری را انديشيده تا خللی در کار تاکسي‌های درون‌شهری و خودروهای حمل بار زيرمجموعه سازمان ايجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بيان اينکه برای توزيع لاستيک با نرخ مصوب حواله‌ لاستيک به ناوگان زيرمجموعه تاکسيرانی تحويل می شود خاطرنشان کرد: به کليه خودروهای حمل و نقل بار گازوئيل سوز(ديزل باری) که از سازمان تاکسيرانی پروانه فعاليت و اشتغال گرفتند حواله تحويل لاستيک با نرخ مصوب تحويل می شود.

 مديرعامل سازمان نظارت و مديريت تاکسيرانی شهرداری قم با بيان اينکه هزار و 700 خودرو ديزل باری از 2 تا 150 تن از اين سازمان تاکنون پروانه فعاليت دريافت کرده‌اند گفت: رانندگان اين خودروها مي‌توانند جهت اخذ حواله لاستيک به سازمان بار سازمان تاکسيرانی واقع در ميدان 72 تن مراجعه کنند.

 وی با بيان اينکه برای تحويل حواله بايد مدارک پروانه اشتغال و فعاليت همراه رانندگان باشد افزود: رانندگان می توانند شنبه دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 14 تا 16 به سازمان بار سازمان تاکسيرانی واقع در ميدان 72 تن مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

 توزيع لاستيک ویژه تاکسیرانی قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۵۴۸/توزیع_لاستیک_ویژه_ناوگان_تاکسیرانی_در_قم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: