Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@18:14:07 GMT

محموله پرندگان زینتی قاچاق در کنگاور به ترکیه نرسید

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۶۳۰/محموله_پرندگان_زینتی_قاچاق_در_کنگاور_به_ترکیه_نرسید

محموله پرندگان زینتی قاچاق در کنگاور به ترکیه نرسید

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۰۲ قطعه پرنده زینتی قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: مقصد این محموله کشور ترکیه بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه ، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: عوامل پلیس آگاهی شهرستان کنگاور با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک محموله پرندگان زینتی قاچاق را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه محموله موردنظر از استان های غربی به مقصد کشور ترکیه بارگیری شده بود افزود: خودروی حامل پرندگان زینتی پیش از خروج از شهرستان کنگاور در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد.

امان‌اللهی خاطرنشان کرد: 302 قطعه چکاوک وحشی از خودروی وانت پراید قاچاقچیان کشف و دو نفر نیز که پیش از این سابقه کیفری نداشته‌اند، دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و پرندگان کشف شده نیز به اداره محیط زیست شهرستان کنگاور تحویل داده شدند.

انتهای پیام /

R41380/P4001/S6,68/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۶۳۰/محموله_پرندگان_زینتی_قاچاق_در_کنگاور_به_ترکیه_نرسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: