Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@11:15:46 GMT

اولین جشنواره انار هورامان در سلین + تصویر

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۶۹۷/اولین_جشنواره_انار_هورامان_در_سلین_تصویر

اولین جشنواره انار هورامان در سلین + تصویر

اولین جشنواره انار هورامان روز جمعه با حضور مردم و مسئولین در روستای سلین هورامان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، اولین جشنواره انار هورامان روز جمعه 27 مهرماه در روستای سلین با استقبال مردم زیر باران پاییزی برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره کمک به توسعه گردشگری، معرفی محصولات شاخص هورامان و پررنگ‌تر کردن مزیت‌های گردشگری کشاورزی استان کردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رقص انار از برنامه‌های این بزم کوچک است، تعدادی از نوجوانان آبادی با پوشش رنگی که الهام گرفته از حیات هزاررنگ این مناطق است انارهای سرخ را به میان جمعیت می‌آورند، سبدها یکی پس از دیگر به زمین گذاشته می‌شود تا در پایان مراسم وسیله پذیرایی مهمانان شود.

منطقه اورامانات برای همه مردم استان و کشور شناخته شده است، منطقه‌ای که صعب‌العبور بودن، مراسم مذهبی عروسی پیرشالیار و کومسای، طبیعت بکر، مردمان سخت‌کوش و باغات انار آن زبانزد است که بخشی از استان کرمانشاه را نیز شامل می‌شود.










































انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۶۹۷/اولین_جشنواره_انار_هورامان_در_سلین_تصویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: