Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-19@10:52:50 GMT

برپایی نمایشگاه «پژوهش در هنر و دستاوردهای هنری» در واحد بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۸۹۶۱/برپایی_نمایشگاه_پژوهش_در_هنر_و_دستاوردهای_هنری_در_واحد_بندرعباس

برپایی نمایشگاه «پژوهش در هنر و دستاوردهای هنری» در واحد بندرعباس

نمایشگاه «پژوهش در هنر و دستاوردهای هنری» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی باقری رئیس واحد بندرعباس در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: «هنر به عنوان عنصری مهم و اساسی در ارتقای فرهنگ جامعه است و باید حمایت و دلگرمی برای هنرمندان سرلوحه کار باشد.»

باقری افزود: «دانشگاه برای افزایش ایجاد انگیزه و ترغیب دانشجویان به فعالیت‌های هنری استقبال خواهد کرد چرا که پویایی دانشجویان همان پویایی و رشد دانشگاه و جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بابک دهقانی دبیر اجرایی این نمایشگاه نیز هدف از برگزاری آن را آشنایی هرچه بیشتر آموزگاران با مباحث هنری و نحوه به کارگیری آن در دروس مختلف عنوان کرد و گفت: «نمایشگاه هنر با ارائه آثار دانشجویان رشته آموزش ابتدایی به مدت دو روز در فضای دانشگاه برای بازدید عموم دانشجویان قرار می‌گیرد.»

نهمین دوره نمایشگاه «پژوهش در هنر و دستاوردهای هنری» به همت دانشجویان درس آموزش هنر رشته آموزش ابتدایی واحد بندرعباس، همزمان با بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۸۹۶۱/برپایی_نمایشگاه_پژوهش_در_هنر_و_دستاوردهای_هنری_در_واحد_بندرعباس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: