Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@00:32:23 GMT

حمایت از پژوهشگران برتر از برنامه های مصوب سازمان است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۹۰۰۱/حمایت_از_پژوهشگران_برتر_از_برنامه_های_مصوب_سازمان_است

حمایت از پژوهشگران برتر از برنامه های مصوب سازمان است

محمدعلی ربانی گفت: هر دوسال یکبار مراسمی از سوی این سازمان برگزارمی شود تا از عملکرد پژوهشی رایزنان فرهنگی کشورمان تجلیل شود؛ این مهم جزء برنامه‌های این سازمان قرار دارد و با هدف تشویق و حمایت از پژوهشگران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تقدیر از رایزنان فرهنگی برتر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، امروز 26 آذر در حسینه الزهرا این سازمان برگزار شد

 

بنابراین گزارش محمدعلی ربانی در سخنرانی در این مراسم گفت: همزمان با فرارسیدن هفته پژوهش، هر دوسال یکبار مراسمی از سوی این سازمان برگزارمی شود تا از عملکرد پژوهشی رایزنان فرهنگی کشورمان تجلیل شود؛ این مهم جزء برنامه‌های این سازمان قرار دارد و با هدف تشویق و حمایت از پژوهشگران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس مرکز مطالعات راهبردی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ادامه افزود: برپایی دوسالانه هفته پژوهش فرصت مغتنمی برای ارزیابی و بازخوانی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های پژوهشی سازمان است. طی این برنامه علاوه بر رونمایی از تازه‌های نشر سازمان، از پژوهشگران برتر سازمان و از نمایندگی‌های فرهنگی فعال در حوزه پژوهش نیز تقدیر به عمل می آید.

 

ربانی با بیان اینکه مجموعه‌ای از فعالیت‌های حوزه  پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قالب چاپ و نشر کتاب و رصد و پایش، همایش‌ها و نشست‌های علمی، طرح‌های پژوهشی، انتشار فصلنامه‌ها، مقالات و ارتباطات علمی و پژوهشی صورت می‌گیرد،‌افزود: به مناسبت هفته پژوهش و به منظور قدردانی و تقدیر از پژوهشگران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و براساس فراخوان مورخ 31 شهریور سال جاری مرکز مطالعات راهبردی مقرر شد در هفته پژوهش سال جاری در شش رشته رساله‌های پایان مأموریت، عملکرد پژوهشی نمایندگی‌های فرهنگی، تألیف، تدوین و ترجمه کتاب، مقالات علمی، طرح‌ها و ایده‌های پژوهشی همکاران صف و ستاد در طی دو سال اخیر مورد ارزیابی قرار گرفته و فعالان و پژوهشگران برتر در این حوزه‌ها براساس شاخص‌های علمی تعیین شده، معرفی شوند.

 

وی در پایان تاکید کرد: کمیته علمی هفته پژوهش با تشکیل هشت جلسه کاری و براساس فرم‌ها و شاخص‌های استاندارد رایج در محافل علمی به ارزیابی آثار علمی همکاران فاضل و فرهیخته پژوهشی پرداخت. پس از بررسی‌های به عمل آمده توسط این کمیته گزارش ارزیابی کمیته علمی جمع‌بندی و نهایی شد.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۹۰۰۱/حمایت_از_پژوهشگران_برتر_از_برنامه_های_مصوب_سازمان_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: