Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@16:03:11 GMT

دو کودک آسیب دیده در حادثه اتش سوزی مدرسه زاهدان جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۰۱۵۸/دو_کودک_آسیب_دیده_در_حادثه_اتش_سوزی_مدرسه_زاهدان_جان_باختند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان ، راشدی مدیر مرکز حوادث فوریت های پزشکی زاهدان گفت :براثر شدن جراحت، دو کودک از چهار کودک آسیب دیده  در این اتش سوزی دقایقی پیش در بیمارستان جان باختند.

ساعت 9 صبح امروز مدرسه پیش دبستانی و دبستان دخترانه غیر دولتی اسوه حسنه در زاهدان  دچار آتش سوزی شد که ماموران آتش نشانی 55 کودک را از مهلکه نجات دادند اما چهار کودک دچار سوختگی شدید و بالای 80 درصد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۱۵۸/دو_کودک_آسیب_دیده_در_حادثه_اتش_سوزی_مدرسه_زاهدان_جان_باختند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: