Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@01:15:51 GMT

برنامه‌های کوهبنان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۰۵۹۶/برنامه_های_کوهبنان_در_چهلمین_سالگرد_پیروزی_انقلاب

برنامه‌های کوهبنان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام رضا قاسمی، دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان در آستانه فرارسیدن ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درباره برنامه این ایام در این شهرستان در استان کرمان، گفت: اجرای برنامه‌های پرمحتوا و دشمن‌شکن و تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه فجر امسال به‌ویژه برای نسل جوان و پرانرژی مورد تأکید است، چراکه دشمنان و بدخواهان آخرین حربه‌های خود را به‌کار گرفتند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: دشمنان وقتی دریافتند با تهدیدها و تحریم‌ها راه به جایی نمی‌برند با بهره جستن از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای به‌دنبال جدایی مردم و مسئولان و اختلاف بین آنان هستند که با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم و مسئولان راه به جایی نخواهند برد.
دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان ادامه داد: در اولین روز از دهه فجر مردم ولایت‌مدار و بسیجی کوهبنان در نماز سیاسی و عبادی جمعه شرکت خواهند کرد و با طنین فریادهای الله اکبر ضمن تجدید عهد و پیمان با ولایت و رهبری یاد و خاطره شهیدان و امام شهیدان را گرامی می‌دارند.
قاسمی افزود: همچنین در این روز شاهد برگزاری دعای ندبه در حرم مطهر امامزاده سلیمانشاه و در جوار قبور مطهر و منور شهیدان همراه با غبارروبی، عطرافشانی و گلباران قبور این عزیزان خواهیم بود.
وی بیان کرد: با توجه به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه تلاش می‌شود برنامه‌هایی در شأن این ایام برگزار شود. لذا، در اولین روز از دهه فجر شاهد اجرای برنامه‌های سخنرانی، مداحی و عزاداری در مراسم نماز جمعه خواهیم بود.
دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، آموزشی و...، برپایی محافل انس با قرآن در مساجد و مدارس، برگزاری مسابقات قرآنی، ورزشی‌، فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستند.
وی اظهار کرد: سرکشی و دیدار با خانواده معزز شهیدان و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری جلسات شب شعر و خاطره‌گویی، برپایی نماز وحدت در ادارات، برگزاری صبح‌گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی از دیگر برنامه‌های این ایام است.
حجت‌الاسلام قاسمی یادآور شد: برگزاری جلسات انس با قرآن در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها به همراه قرائت زیارت حضرت زهرا(س)، برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برگزاری جشنواره‌های ورزشی بومی و محله‌ای، راه‌اندازی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات کوهبنان نیز از جمله برنامه‌های جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۰۵۹۶/برنامه_های_کوهبنان_در_چهلمین_سالگرد_پیروزی_انقلاب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: