Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:52:03 GMT

مجتمع پرورش گل با مشارکت هلندی ها در خدابنده احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۳۷۹/مجتمع_پرورش_گل_با_مشارکت_هلندی_ها_در_خدابنده_احداث_می_شود

مجتمع پرورش گل با مشارکت هلندی ها در خدابنده احداث می شود

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان خدابنده گفت: مجتمع بزرگ پرورش گل های زینتی صادراتی در این شهرستان با مشارکت علمی و فنی متخصصان هلندی در دست احداث است.

حمید میرزایی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان سرمایه گذاری انجام شده در این طرح بالغ بر 24میلیون یورو است و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال حدود 250 نفر فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: عملیات ساخت مجتمع بزرگ پرورش گل های زینتی که در روستای خمارک خدابنده واقع است، تا یک و نیم سال آینده به پایان می رسد.
فرماندار خدابنده با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری ضامن رونق اقتصادی و اشتغالزایی در این شهرستان است، اظهار داشت: همه باید در این راستا با همدلی و وحدت برای جبران عقب ماندگی های خدابنده تلاش کنیم.
مدیر جهاد کشاورزی خدابنده نیز پیرامون اجرای طرح پرورش گل های زینتی صادراتی در این شهرستان، گفت: فاز نخست این طرح در زمینی به وسعت 15 هکتار در حال تکمیل شدن است ولی هدف گذاری نهایی آن در وسعتی به مساحت 200 هکتار انجام شده است.
اکبر طیبی افزود: عمده فرآورده های مجتمع گلخانه احداثی در خمارک خدابنده، تولید گل رز و سایر گل های زینتی برای صادرات به کشور روسیه خواهد بود.
شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از 220 روستای دارای سکنه، 164هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
3088/6085

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۳۷۹/مجتمع_پرورش_گل_با_مشارکت_هلندی_ها_در_خدابنده_احداث_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: