Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@14:57:11 GMT

پاسخ منفی بوکاجونیورز به پیشنهاد بارسلونا برای خرید بازیکن جوان این تیم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۳۹۰/پاسخ_منفی_بوکاجونیورز_به_پیشنهاد_بارسلونا_برای_خرید_بازیکن_جوان_این_تیم

پاسخ منفی بوکاجونیورز به پیشنهاد بارسلونا برای خرید بازیکن جوان این تیم

تیم معروف پایتخت آرژانتین از فروش بازیکن جوان خود به آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا خودداری کرد. ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس اسپانیا، باشگاه بوکا جونیورز پیشنهاد بارسلونا برای خرید لئونارئو بالردی را رد کرد.

بارسا برای خرید این مدافع میانی که عضو تیم زیر 20 ساله‌های آرژانتین نیز هست، 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون یورو پیشنهاد داده اما این پیشنهاد نتوانسته نظر سران بوکا جونیورز را جلب کند.

برنامه بارسلونا این بود که این بازیکن 19 ساله بوکا که در فصل اول حضورش در تیم بزرگسالان بوکاجونیورز عملکرد خوبی داشته است را از این تیم بخرد و سپس او را به این تیم قرض دهد تا تجربه کسب کند و برای بازی در سطوح بالاتر آماده شود.

بارسلونا برای تقویت خط دفاعی‌اش درصدد جذب یک مدافع میانی است که توانایی بازی به عنوان مدافع کناری هم داشته باشد، اما این تیم تنها دو روز دیگر برای جذب بازیکن جدید وقت دارد.

آرتورو ویدال، آرتور ملو و مالکوم مهمترین خرید‌های تابستانی این فصل بارسلونا بوده‌اند.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۳۹۰/پاسخ_منفی_بوکاجونیورز_به_پیشنهاد_بارسلونا_برای_خرید_بازیکن_جوان_این_تیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: