Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@00:06:35 GMT

اوباما با هوشمندی فهمید ایران قدرت اول منطقه است/ امید داریم چندسال آینده شر آمریکا و رژیم‌های ظالم از منطقه کنده شود/ بولتون حقوق بگیر منافقین برای سخنرانی علیه ایران بود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۴۰۲/اوباما_با_هوشمندی_فهمید_ایران_قدرت_اول_منطقه_است_امید_داریم_چندسال_آینده_شر_آمریکا_و_رژیم_های_ظالم_از_منطقه_کنده_شود_بولتون_حقوق_بگیر_منافقین_برای_سخنرانی_علیه_ایران_بود

اوباما با هوشمندی فهمید ایران قدرت اول منطقه است/ امید داریم چندسال آینده شر آمریکا و رژیم‌های ظالم از منطقه کنده شود/ بولتون حقوق بگیر منافقین برای سخنرانی علیه ایران بود

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: اوباما با هوشمندی فهمید ایران قدرت اول منطقه است و باید با آن کنار بیاید و امتیاز بدهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم تجلیل از راویان نهضت خاطره گویی دفاع مقدس و آیین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی خاطره گویی در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در توجه به ایجاد نهضت خاطره گویی، گفت: رهبری هدف از این نهضت را ساختن جوانان برشمردند و ما نیز برای این سازوکار جدید ابتدا منشوری تهیه کردیم و برای اجرای این منشور ٢٥ نفر از فرماندهان دوران دفاع مقدس ارتش و سپاه را دعوت به همکاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفوی افزود: جامعه هدف ما در وهله اول نیروهای کادر و وظیفه نیروهای مسلح است چراکه سالیانه ٤٠٠ هزار نفر از جوانان در قالب خدمت سربازی وارد نیروهای مسلح می شوند.

وی ادامه داد: حقیقت جنگ آنقدر روشن است که نیازی به غلو و بزرگ نمایی ندارد و هدف ما نیز استفاده از زبان صادقانه و عمل مخلصانه در این راه است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: در طول جنگ به صورت داوطلبانه ٢ میلیون بسیجی شرکت کردند و نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه نیز جمعیتی حدود ٥٠٠ هزار نفر داشتند. پشت این جمعیت رزمنده نیز ٣٦ میلیون جمعیت کشور حضور داشت که عمق دفاع ما را به جامعه کشانده بود.

صفوی گفت: با انسجام و وحدت داخلی اعم از قوای سه گانه و مردم زیر پرچم رهبری توانستیم به پیروزی برسیم، با استفاده از همان رموز در جنگ اقتصادی و جنگ روانی نیز می توانیم در این مبارزه پیروز شویم.

وی خاطرنشان کرد: با فرهنگ دفاع مقدس می توانیم در جنگ فرهنگی پیروز شویم. راهبرد دشمنان تاثیر بر اندیشه و باورمندی جوانان کشور ماست.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: نمی توانیم جلوی ماهواره، شبکه های مجازی و شبکه ارتباط جهانی را بگیریم، اما می توانیم از همین شبکه ها و علم و فناوری به نفع ارزش های ملی و اسلامی مان استفاده کنیم.

صفوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: چهل سال قبل کسی فکر نمی کرد رژیم صهیونیستی به این درماندگی بیفتد و مکتب مقاومت برخاسته از انقلاب اسلامی ایران به فلسطین برود و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان را به وجود بیاورد. این روح مقاومت به سوریه، عراق و یمن نیز رفت.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی یک قدرت معنوی، سیاسی، اقتصادی، دفاعی در منطقه است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: اوباما با هوشمندی فهمید ایران قدرت اول منطقه است و باید با آن کنار بیاید و به آن امتیاز بدهد؛ اما رئیس جمهور جدید آمریکا با تحریک صهیونیست ها نفهمید.

صفوی ادامه داد: جان بولتون حقوق بگیر منافقین در آمریکا بود و منافقین به او پول می دادند تا علیه ایران در آمریکا سخنرانی کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم تا چندسال آینده شر آمریکا و رژیم های ظالم از منطقه کنده شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۴۰۲/اوباما_با_هوشمندی_فهمید_ایران_قدرت_اول_منطقه_است_امید_داریم_چندسال_آینده_شر_آمریکا_و_رژیم_های_ظالم_از_منطقه_کنده_شود_بولتون_حقوق_بگیر_منافقین_برای_سخنرانی_علیه_ایران_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: