Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@06:19:20 GMT

هوای پایتخت با شاخص ۷۸ سالم است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۳۷۹۲/هوای_پایتخت_با_شاخص_۷۸_سالم_است

هوای پایتخت با شاخص ۷۸ سالم است

کیفیت هوای تهران با کاهش ۱۳ واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون برای سومین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲، ۵ میکرون هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با ۱۳ واحد کاهش بر روی شاخص ۷۸ قرار گرفت و برای کلیه گروه‌ها سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون نیز از ۷۸ به ۶۸ و آلاینده منوکسیدکربن نیز از ۴۵ به ۲۵ کاهش یافته است.

بر همین اساس، ایستگاه‌های فرمانداری شهرری (منطقه ۲۰) با شاخص ۱۵۵، پارک سلامت (منطقه ۱۷) با شاخص ۱۵۳ و شادآباد (منطقه ۱۸) با شاخص ۱۵۰ بالاترین حجم آلودگی شهر تهران را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند.

همچنین ایستگاه‌های اقدسیه منطقه ۱ با شاخص ۵۸، شهرداری (منطقه دو) با شاخص ۶۵ و دانشگاه شهیدبهشتی (منطقه یک) با شاخص ۶۸ کمترین آلودگی هوا را در سطح مناطق شهر تهران طی این مدت داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۳۷۹۲/هوای_پایتخت_با_شاخص_۷۸_سالم_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: