Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:43:09 GMT

«شیرین ن» اخلال‌گر اقتصادی کیست؟ +جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۵۵۳۷/شیرین_ن_اخلال_گر_اقتصادی_کیست_جزئیات

«شیرین ن» اخلال‌گر اقتصادی کیست؟ +جزئیات

باشگاه خبرنگاران جوان: حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات گفت: با اقدامات پیچیده اطلاعاتی یک اخلال‌گر اقتصادی دستگیر و به کشور بازگردانده شد.

وی افزود: متهمه «شیرین ن» سال گذشته معادل ۸۰۰ میلیارد تومان در قالب ارز‌های رایج از یکی از بانک‌های کشور اختلاس و به خارج از کشور متواری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات تصریح کرد: این متهمه با تغییر هویت و اخذ پاسپورت یکی از کشور‌ها بیش از یکسال از چنگ قانون فراری بود.

این خبر در حال تکمیل است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۵۳۷/شیرین_ن_اخلال_گر_اقتصادی_کیست_جزئیات را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: