Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:58:17 GMT

فرزندم به عشق شهادت راهی سوریه شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۵۵۴۹/فرزندم_به_عشق_شهادت_راهی_سوریه_شد

فرزندم به عشق شهادت راهی سوریه شد

کرج-ایرنا- مادر شهید مدافع حرم عباس آسمیه در توصیف برخی ویژگی های معنوی این شهید بزرگوار گفت: فرزندم به عشق شهادت در مسیر سیدالشهدا(ع) و عاشورای حسینی راهی سوریه شد.

اشرف فریدونی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در فردیس استان البرز بیان داشت: خداوند به عباس خیلی آبرو داد، متمایز از دیگر شهداء نیست، ولی درصف شهدای نمونه و شاخص قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: عباس در سال 1368 بدنیا آمد، موقع رفتن سوریه به ما نگفت کجا می رود ، فقط گریه برسیدالشهدا (ع ) توصیه می کرد.
مادر این شهید مدافع حرم ادامه داد: فرزندم به من گفت اگر وزی جنگ شد و من نیامدم هیچ وقت برای من گریه نکن، هر وقت خواستی گریه کنی به یاد حضرت قاسم(ع) و امام حسین(ع) گریه کنید.
وی افزود: من در جواب عباس گفتم هر فرزندی برای پدر و مادرش قاسم است ، گفت مادر، شما مقام را در نظر بگیر و من را با حضرت قاسم (ع ) مقایسه نکن.
مادرشهید آسیمه بیان داشت : عباس اهل ولایی و ولایت بود از سن 13 سالگی متحول شد و به لحاظ اخلاقی ، ایدئولوژی و نگاه به مذهب و دین تغییر کرد.
وی افزود: کشتار کودکان سوری ، عراقی و یمنی به دست تکفیری ها و آل سعود، عباس را آزار می داد و در قبال مردم بی گناه و مسلمان منطقه احساس مسئولیت می کرد.
این مادر شهید گفت: عباس تک تیرانداز بود، با عشق به سوریه رفت هرچند به خاطر رعایت حال پدر و مادر بدون اجازه راهی مبارزه با تکفیری ها شد.
شهید آسمیه از پرسنل هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 21 دی ماه سال 94 در نبرد با تکفیری ها در سوریه به شهادت رسید.
7413/ 6155

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۵۴۹/فرزندم_به_عشق_شهادت_راهی_سوریه_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: