Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@15:18:16 GMT

هشتمین نشست مدیران شعب استان فارس مؤسسه بیت‌الاحزان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۵۸۵۰/هشتمین_نشست_مدیران_شعب_استان_فارس_مؤسسه_بیت_الاحزان

هشتمین نشست مدیران شعب استان فارس مؤسسه بیت‌الاحزان

به گزارش ایکنا؛ هشتمین نشست مدیران شهرستانی مؤسسه بیت‌الاحزان در استان فارس با حضور 21 نفر از مدیران آموزش شهرستانی و 21 مسئول و 10 نفر از معاونت‌های مرکز مدیریت، پنجشنبه، 29 آذرماه در مرکز مدیریت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.
مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) گفت: طی این نشست یک‌روزه، درباره برپایی کارگاه آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی، مباحث آموزشی شعب، سامانه اتوماسیون اداری ـ آموزشی مؤسسه که در حال به‌روزرسانی است، تشکیل کارگاه با موضوع تبیین شیوه‌های مالی و درآمدزایی مطالبی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآوری می‌شود، این نشست از ساعت 7 تا 19 با صحبت‌های حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه آغاز می‌شود.

این نشست‌ها به منظور تصمیم‌گیری در سطح فعالیت‌های کلان شعب مؤسسه، ایجاد انسجام در فعالیت‌های شعب، ارائه گزارش، انتقال تجارب و راهکارهای حل مشکلات شعب هر دو ماه یک بار برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۸۵۰/هشتمین_نشست_مدیران_شعب_استان_فارس_مؤسسه_بیت_الاحزان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: