Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:05:47 GMT

پیام تسلیت تولیت مسجد مقدس جمکران در پی درگذشت دکتر مهدی بیگدلی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۲۵۸۹۴/پیام_تسلیت_تولیت_مسجد_مقدس_جمکران_در_پی_درگذشت_دکتر_مهدی_بیگدلی

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی درگذشت دکتر مهدی بیگدلی از مفاخر شهر قم و خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا منطقه قم، متن پیام به شرح زیر است:

درگذشت دانشمند ارجمند مرحوم دکتر مهدی بیگدلی که عمر بابرکت خود را در راه خدمت خالصانه و بدون هر گونه چشمداشت مادی به ارادتمندان حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه «دارالشفاء حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه» و اعتاب مقدس صرف نمود،موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ضایعه غم‌انگیز را به مردم شریف قم و خاندان محترم ایشان تسلیت عرض نموده علّو درجات آن مرحوم را از خداوند منان مسئلت دارم.

دکتر مهدی بیگدلی در سال ۱۳۱۴ در شهرستان «قم» متولد شد. تحصیلات ابتدائی و متوسطه خود را در همان شهر به پایان رساند و در سال ۱۳۳۲ در کنکور پزشکی و در دانشکدۀ پزشکی دانشگاه تهرانپذیرفته شد.

در سال ۱۳۳۸ فارغ‌التحصیل و در همان سال در امتحان رزیدنتی شرکت و سپسدر رشته روانپزشکی «دستیار» شد. پس از فراغت از تحصیلات این مقطع به عضویت هیأت علمی دانشگاه درآمد و عمر شریف خود را وقف خدمات همه جانبه علمی-سلامتی-اجتماعی و مدیریتی در دانشگاه کرد. در حساسترین مقاطع صدر اول انقلاب، مسئولیت ریاست دانشکده پزشکی را بر عهده گرفت و با درایت این مجموعه و بیمارستانهای آموزشی تابعه را در شروع جنگ تحمیلی و در دوران انقلاب فرهنگی اداره کرد.

در طول جنگ تحمیلی، بارها به جبهه های دفاع مقدس شتافت و در مناسبتها و مناطق مختلف و از جمله در «بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک»، در کنار «شهید والا مقام دکتر محمدعلی رهنمون»، در خدمت رزمندگان اسلام و مجروحین عزیز جنگی، برایسلامت جسمی و روانی آنها تلاش کرد.

وی مسئولیت‌های متعددی از جمله مسئولیت‌ گروه پزشکی جهاد سازندگی قم را برعهده داشت. یکی از مهمترین توفیقات و امتیازات این عبد صالح خدا خدمتگذاری به مردم در آستان مقدس حضرت معصومه(سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۵۸۹۴/پیام_تسلیت_تولیت_مسجد_مقدس_جمکران_در_پی_درگذشت_دکتر_مهدی_بیگدلی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: