Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@09:05:27 GMT

افزایش چشمگیر استحصال گوشت شترمرغ در کشتارگاه دام قاینات

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۶۱۷۳/افزایش_چشمگیر_استحصال_گوشت_شترمرغ_در_کشتارگاه_دام_قاینات

افزایش چشمگیر استحصال گوشت شترمرغ در کشتارگاه دام قاینات

محمودی زاوه رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:در راستای نظارت بهداشتی بر تولید گوشت سالم و بهداشتی کارشناسان نظارت شبکه بصورت روزانه از کشتار دام های سبک و سنگین در کشتارگاه بازدید و بازرسی بعمل می آورند که از ابتدای سال جاری مقدار 4 هزار و 200 کیلوگرم گوشت شترمرغ با نظارت بازرسین بهداشتی دامپزشکی در کشتارگاه دام این شهرستان استحصال شده است که نسبت به سال گذشته 3 هزار و 500 کیلوگرم افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:گوشت شترمرغ جایگزین خوب و سالمی برای دیگر انواع گوشت قرمز چون گوشت گاو و گوسفند است، از جمله خواص گوشت شترمرغ این است که بسیار مغذی است. میزان کلسترول و چربی آن بسیار پایین‌تر از دیگر گوشت‌های قرمز است،گوشت شترمرغ چربی کمی دارد و به راحتی قابل هضم است،گوشت شترمرغ برای مبتلایان به بیماری‌های قلبی بسیار مناسب است.

محمودی زاوه در پایان به همشهریان توصیه نمود از خرید هرگونه گوشت بدون مهر و لیبل خودداری نمایند زیرا هیچگونه تضمینی در خصوص بهداشتی بودن و سلامت گوشت فاقد مهر و لیبل وجود ندارد و ممکن است موجب اثرات جبران ناپذیری در زمینه سلامت مصرف کنندگان شود به همین منظور در صورت مشاهده فروش گوشت بدون مهر و لیبل موارد را به واحد نظارت شبکه 32566450-51 اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۱۷۳/افزایش_چشمگیر_استحصال_گوشت_شترمرغ_در_کشتارگاه_دام_قاینات را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: