Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@12:07:29 GMT

تکمیل هنرستان کشاورزی در شهر کانی‌سور بانه تسریع شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۲۶۲۳۶/تکمیل_هنرستان_کشاورزی_در_شهر_کانی_سور_بانه_تسریع_شود

تکمیل هنرستان کشاورزی در شهر کانی‌سور بانه تسریع شود

فرماندار شهرستان بانه گفت: باید با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان، تکمیل هنرستان کشاورزی شهر کانی‌سور بانه تسریع و به زودی آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، محمد فلاحی شامگاه چهارشنبه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور مسئولان شهرستان در بانه برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های آموزشی اظهار داشت: باید با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان، تکمیل هنرستان کشاورزی شهر کانی‌سور بانه تسریع و به زودی آماده بهره‌برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هنرستان کشاورزی شهر کانی‌سور بانه می‌تواند نقش مهمی در تربیت نیروهای کارآمد و متخصص بخش کشاورزی شهرستان داشته باشد به‌همین دلیل باید تسریع در اتمام آن در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه تصریح کرد: برای بهره‌برداری و اتمام هنرستان کشاورزی شهر کانی‌سور از محل اعتبارات تملک دارایی این شهرستان استفاده خواهیم کرد تا در مهرماه امسال هنرجویان و علاقمندان به رشته‌های این حوزه پذیرش شوند.

وی گفت: عدم تناسب سیستم آموزشی با نیازهای زندگی امروزی مهم‌ترین مشکلات پیش‌رو بوده و باید رشته‌های درسی کاربردی و مطابق با نیازهای منطقه‌ای باشد.

فلاحی با تاکید بر اهمیت توجه به رشته‌های پیش‌بینی شده برای تدریس در هنرستان کشاورزی بانه افزود: رشته‌های در نظر گرفته شده باید متناسب با نیاز و ظرفیت‌های منطقه باشد.

وی با اشاره به اینکه شغل زنبورداری درآمدزایی بالایی دارد اظهار کرد: حرفه زنبورداری چون متناسب با شرایط آب و هوایی این منطقه بوده و علاقمندان زیادی نیز دارد، نیاز است که در رشته‌های هنرستان کشاورزی این شهرستان لحاظ و در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

R7848/P1336/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۲۳۶/تکمیل_هنرستان_کشاورزی_در_شهر_کانی_سور_بانه_تسریع_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: