Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@10:18:03 GMT

بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد از اردوی جهادی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۲۶۲۵۵/بازدید_مدیر_آموزش_و_پرورش_شهرستان_اشتهارد_از_اردوی_جهادی_تصاویر

بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد از اردوی جهادی + تصاویر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد به همراه شواری معاونین از اردوی جهادی گروه شهید اینانلو بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازتات خبر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد به همراه شواری معاونین از اردوی جهادی گروه شهید اینانلو بازدید کرد.

مهدی شاه بختی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد به همراه تعدادی از شواری معاونین با حضور در مدرسه شهید صداقت روستای ایپک ضمن خسته نباشید به اعضای گروه جهادی شهید اینانلو از کارهای در حال انجام توسط این گروه بازدید و سرکشی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نکات جالب این بازید حضور اکثر دانش آموزان در ایام تعطیلات عید در مدرسه می باشد که به گفته محمدجواد خدری مدیر گروه جهادی شهید اینانلو دانش آموزان با اشتیاق فراوان در تمام کلاسهای تشکیل شده حضور می یابند.

لازم به ذکر است این گروه جهادی متشکل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج می باشند که در زمینه رنگ آمیزی، تدریس دروس زبان و دیگر درس های دانش آموزان فعالیت دارند .

همچنین در این گروه جهادی چند پزشک به طبابت روستائیان نیز مشغول به خدمت هستند.

در ادامه تصاویری از آن را مشاهده خواهید کرد:

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۲۵۵/بازدید_مدیر_آموزش_و_پرورش_شهرستان_اشتهارد_از_اردوی_جهادی_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: