Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@12:28:22 GMT

کمپ صخره‌نوردی در خلخال ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۲۶۳۴۸/کمپ_صخره_نوردی_در_خلخال_ایجاد_می_شود

کمپ صخره‌نوردی در خلخال ایجاد می‌شود

فرماندار خلخال گفت: به لحاظ ظرفیت بالای ورزشکاران خلخالی در رشته صخره نوردی وصعودهای ورزشی، این رشته در تفرجگاه گردشگری ازناو راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، فریدون بابایی صبح امروز در بازدید از محل تمرینات هیات صخره نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان خلخال در سالن ورزشی شهدای 2000 نفری خلخال، گفت: ورزشکاران خلخالی جایگاه خوبی در رشته صعودهای ورزشی و صخره نوردی دارند از این رو برای تنوع بخشی به گردشگری در تفرجگاه ازناو خلخال، این رشته در این تفرجگاه راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی گفت: فضای فیزیکی موجود در تفرجگاه ازناو این بستر را فراهم آورده که علاوه بر مسیرهای طبیعت گردی ، مسیر زیبای صخره نوردی نیز در این تفرجگاه در معرض دید عموم قرار گیرد.

فرماندار خلخال صخره نوردی را ظرفیتی برای معرفی شهرستان خلخال و بستری برای ارتقای مهارت یابی در صعودها دانست.

وی اظهار داشت: این رشته ورزشی علاوه بر ایجاد طراوت و شادابی، آمادگی برای حضور در سوانح و حوادث رخ داده در کوهستان را افزایش می دهد از این رو ضرورت دارد از رشته صخره نوردی حمایت شود لذا در سایت گردشگری ازناو خلخال کمپ صخره نوردی و صعودهای ورزشی ایجاد می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۳۴۸/کمپ_صخره_نوردی_در_خلخال_ایجاد_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: