Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@02:39:18 GMT

ثبت نام 963 نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر و روستا در جهرم

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۳۰۰/ثبت_نام_۹۶۳_نفر_برای_شرکت_در_انتخابات_شورای_شهر_و_روستا_در_جهرم

ثبت نام 963 نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر و روستا در جهرم

فرماندار ویژه ی جهرم گفت برای تصاحب هر کرسی شورای شهر جهرم 20 نفر ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازپسین جهرمعلیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی جهرمدر نشست خبری صبح امروز با اعلام آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان جهرم گفت : 963 نفر برای این انتخابات نام نویسی کرده اند که در این میان 895 نفر مرد و 68 نفر از بانوان حضور دارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 205 نفر برای انتخابات شورای شهر در شهرهای شهرستان جهرم نام نویسی کرده اندبه حضور 12 درصدی بانوان در این نام نویسی اشاره کرد و افزود :در حوزه ی شهری در شهر جهرم 137 نفر ، شامل 116 نفر مرد و 21 نفر از بانوان پا به عرصه ی انتخابات گذاشته اند و در شهرهای باب انار 19 نفر ، قطب آباد 18 نفر ، خاوران 19 نفر و دوزه 12 نفر برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده اند.

معاون استاندار فارس تعداد افراد متقاضی برای شرکت در انتخابات شورای روستا ها را 758 نفر عنوان کرد و ابراز داشت : 301 نفر از بخش خفر ، 197 نفر از بخش سیمکان ، 176 نفر از بخش مرکزی و 84 نفر از بخش کردیان برای انتخابات شورای روستاها ثبت نام کرده اند .

صحرائیان با اشاره به مدرک تحصیلی متقاضیان شرکت در انتخابات شورای شهر جهرم اظهار داشت : در میان137 ثبت نام کننده 1 نفر دارای تحصیلات حوزوی ، 6 نفر دکتری ، 53 نفر کارشناسی ارشد ، 76 نفر کارشناسی و 1 نفر نیز داری هم تحصیلات حوزوی و هم کارشناسی ارشد است .

فرماندار ویژه ی جهرم یادآور شد : از 21 شرکت کننده ی بانو برای انتخابات شورای شهر جهرم 10 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و 11 نفر نیز دارای مدرک کارشناسی هستند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۳۰۰/ثبت_نام_۹۶۳_نفر_برای_شرکت_در_انتخابات_شورای_شهر_و_روستا_در_جهرم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: