Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@10:56:46 GMT

پیام تبریک مدیرکل راه آهن جنوب شرق به مناسبت فرارسیدن هفته حمل و نقل

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۳۰۱/پیام_تبریک_مدیرکل_راه_آهن_جنوب_شرق_به_مناسبت_فرارسیدن_هفته_حمل_و_نقل

پیام تبریک مدیرکل راه آهن جنوب شرق به مناسبت فرارسیدن هفته حمل و نقل

به گزارش خبرگزاری برنا ، بر اساس این گزارش متن کامل پیام تبریک مجید ارجونی به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

نقش ناوگان حمل و نقل ریلی در توسعه پایدار کشور و همچنین صادرات، واردات و ترانزیت کالا بر هیچکس پوشیده نیست، حمل انبوه کالا بلاخص محموله های خاص در شرایط خاص و حمل و نقلی سبز و ایمن، ناوگان حمل و نقل ریلی را از سایر مبادی حمل کالا متفاوت ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت حمل کالا انبوه و ارتقاء سطح ایمنی در زمان حمل از جمله نکاتی است که برای تجار و بازرگانان حائز اهمیت است و باید پیوسته برای ارتقاء آن تلاش کنیم تا بتوانیم یاور خوبی برای ارتقاء سطح اقتصاد این سامان باشیم.

حمل کالا توسط ناوگان حمل و نقل ریلی و سوق دادن حمل کالا از جاده به سمت ریل از موارد مهم منویات مقام معظم رهبری (زید عزه) و برنامه ششم توسعه به شمار می رود که باید آن را مدنظر داشته باشیم.

نهادینه سازی شعار راه آهن، حمل و نقل سبز و ایمن با  معرفی ظرفیت های این حوزه در جامعه می تواند ما را در این مسیر یاری رساند. از کمیته رسانه راه آهن جنوب شرق انتظار دارم تا با تدوین برنامه مدون جهت اطلاع رسانی و برند سازی و ایفای نقش صحیح خود در امر شفاف سازی، اطلاع رسانی و ارتباطات، ظرفیت های ناوگان حمل و نقل ریلی را برای جامعه تشریح کند این کمیته باید زمینه ورود تجار و بازرگانان را برای تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی ریلی در استان فراهم کند.

رشد 110 درصدی صادرات ریلی، رشد 235 درصدی ترانزیت کالا از مرز میرجاوه، رشد 42 درصدی ترانزیت کالا از مرز سرخس، رشد پنج درصدی واردات و رشد 22 درصدی جابه جایی مسافر از طریق راه آهن جنوب شرق در هشت ماهه نخست سال جاری با توجه به محدودیت ها نشانگر تلاش یکایک همکاران گرامی این اداره کل است که از آن ها تشکر و قدردانی می نمایم.

اینجانب فرارسیدن هفته حمل و نقل را به تمامی دست اندر کاران این حوزه همچنین کارکنان اداره کل راه آهن جنوب شرق که همواره به طور مستقیم و غیر مستقیم جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (زید عزه)، برنامه ششم توسعه و سیاست های ابلاغی راه آهن جمهوری اسلامی ایران می کوشند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مجید ارجونی، مدیرکل راه آهن جنوب شرق

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۳۰۱/پیام_تبریک_مدیرکل_راه_آهن_جنوب_شرق_به_مناسبت_فرارسیدن_هفته_حمل_و_نقل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: