Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@09:25:03 GMT

دستگیری عاملان درگیری با ماموران پلیس راه/ متهمان به زندان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۴۳۵/دستگیری_عاملان_درگیری_با_ماموران_پلیس_راه_متهمان_به_زندان_معرفی_شدند

رویداد۲۴-دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری عاملان درگیری با ماموران پلیس راه شهرستان نکا خبر داد.حجت الاسلام و المسلمین "جعفری" از دستگیری عاملان درگیری با ماموران پلیس راه شهرستان نکا خبر داد.

وی افزود: ماموران پلیس راه شهرستان در حین انجام وظیفه مورد تهدید با سلاح سرد و اهانت دو نفر متهم که سرنشین یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک بودند، قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران ادامه داد: ماموران وفق مقررات قصد انتقال موتور سیکلت موصوف به پارکینگ عمومی را داشته اند که افراد مذکور با قمه و چاقو با ماموران پلیس درگیر شده و آنان را مورد تهدید قرار می‌دهند که در همین حین افراد حاضر در صحنه نیز مبادرت به تهیه فیلم و انتشار آن در فضای مجازی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گفت: بلافاصله پس از گزارش ماموران توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا دستور قضائی برای دستگیری متهمان صادر و افراد مذکور پس از دستگیری با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.

وی با بیان این مطلب که متهمان دارای سوابق کیفری در زمینه درگیری و ضرب و جرح عمدی نیز بوده اند، خاطرنشان کرد: پرونده تحت نظارت دادستان شهرستان در حال رسیدگی قضائی قرار دارد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۴۳۵/دستگیری_عاملان_درگیری_با_ماموران_پلیس_راه_متهمان_به_زندان_معرفی_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: