Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@11:53:25 GMT

تخفیف ویژه برای یک کتاب ویژه/ شب یلدا با سرباز کوچک امام

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۵۱۲/تخفیف_ویژه_برای_یک_کتاب_ویژه_شب_یلدا_با_سرباز_کوچک_امام

تخفیف ویژه برای یک کتاب ویژه/ شب یلدا با سرباز کوچک امام

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» به مناسبت طولانی‌ترین شب سال، برای کتاب «سرباز کوچک امام» طرح تخفیف ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف شامل نسخه الکترونیک و چاپی این کتاب به همراه ارسال رایگان می‌شود.

افرادی که قصد خرید کتاب و شرکت در پویش را دارند، می‌توانند با کد تخفیفی «yalda97» نسخه الکترونیک کتاب «سرباز کوچک امام» را با 30 درصد تخفیف از اپلیکیشن طاقچه تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امکان خرید نسخۀ چاپی این کتاب 470 صفحه‌ای با تخفیف 15درصد به همراه ارسال رایگان به سراسر کشور با مراجعه به سایت پویش یا فرستادن عدد 5 به سامانۀ پیامکی 50001768 فراهم شده است.

ذکر این نکته لازم است که خریداران فقط تا 2 دی می‌توانند از این تخفیف‌ها استفاده کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند پس از خرید کتاب در پویش «کتاب‌قهرمان» نیز شرکت کنند و از جوایز 600 میلیون‌ریالی این مسابقه بهره‌مند شوند. افراد برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص روش‌های پویش و نحوۀ شرکت در آن به سایت پویش مراجعه کنند.

اولین دورۀ پویش و مسابقۀ کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» با محوریت «سرباز کوچک امام» خاطرات مهدی طحانیان، اسیر سیزده‌ساله در زندان‌های رژیم بعثی از آذر 97 آغاز شده و تا اسفند سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۵۱۲/تخفیف_ویژه_برای_یک_کتاب_ویژه_شب_یلدا_با_سرباز_کوچک_امام را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: