Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@03:30:25 GMT

گمرک درخصوص ماجرای پُرحاشیه بیانیه داد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۵۶۴/گمرک_درخصوص_ماجرای_پ_رحاشیه_بیانیه_داد

گمرک جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای در مورد مشاجره لفظی نماینده مردم شریف سراوان در مجلس شورای اسلامی و یکی از کارکنان گمرک و انتشار فیلمی کوتاه از این اتفاق در فضای مجازی، ابراز تاسف کرد.

در اطلاعیه گمرک جمهوری اسلامی ایران آمده است: ضمن عذرخواهی از مردم شریف و بزرگوار ایران به ویژه مردم شریف و نجیب سراوان به دلیل آسیبی که به موازین اخلاقی و انسانی وارد شده ، مصمم است، ضمن جلوگیری از وقوع اتفاقات مشابه، موضوع را در مجموعه های نظارتی گمرک پیگیری و بررسی و نتایج را به اطلاع مردم شریف ایران برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۵۶۴/گمرک_درخصوص_ماجرای_پ_رحاشیه_بیانیه_داد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: