Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@16:52:21 GMT

عتیقه‌های دوران ساسانی از قاچاقچیان در هشترود کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۵۹۸/عتیقه_های_دوران_ساسانی_از_قاچاقچیان_در_هشترود_کشف_شد

عتیقه‌های دوران ساسانی از قاچاقچیان در هشترود کشف شد

هشترود- فرمانده انتظامی هشترود از کشف عتیقه های دوران ساسانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدتقی سلطانی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق و نگهداری اقلام و عتیقه جات فرهنگی و تاریخی رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهر قرار گرفت.
وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی و با انجام کارهای تخصصی و حصول اطمینان از وجود اشیاء عتیقه در منزل فرد مورد نظر، ماموران به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ سلطانی افزود: در بازرسی از منزل متهم تعداد هشت عدد سکه نقره دوره ساسانی، یک عدد مجسمه گچی کوچک، پنج عدد پیاله، یک جفت گوشواره ، یک عدد سینی، یک عدد پیش دستی و یک عدد جام، یک عدد دستبند کشف شد.
وی افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان هشترود ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل مردم با پلیس از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با شماره های 110 و 197 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۵۹۸/عتیقه_های_دوران_ساسانی_از_قاچاقچیان_در_هشترود_کشف_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: