Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@13:08:58 GMT

الماس احمد شاه قاجار به قیمت 3 میلیون دلار فروخته شد ! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۶۷۸/الماس_احمد_شاه_قاجار_به_قیمت_۳_میلیون_دلار_فروخته_شد_عکس

الماس احمد شاه قاجار به قیمت 3 میلیون دلار فروخته شد ! +عکس

رکنا: در یک حراج در سال 2013 در ژنو سوئیس الماس زرد رنگی که یک زمان متعلق به احمد شاه قاجار بود به قیمت 3 میلیون دلار فروخته شد.

به گزارش رکنا، این الماس 75 قیراطی (74.53) در این حراجی به قیمت 3 میلیون دلار فروش رفت و به گفته کارشناسان این رقم برای فروش الماس زرد رکورد تاریخی محسوب می شود.

نام خریدار اعلام نشده اما الماس زرد رنگ با مدیریت جواهری نوبل در حراجی عرضه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلا این الماس جزو کلکسیون خصوصی احمد شاه قاجار بود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

راز عجیب شکم برآمده این زن چه بود؟! +فیلم(16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم شوخی جالب حسن روحانی با رئیس جمهور عراق+عکس به یک «خانم جوان و مجرد و منعطف» نیازمندیم! / این آگهی ها بی شرمانه اند + سند تجاوز خواستگار به شیرین تا جواب بله بگیرد! سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس بیمار عصبی پزشک مشهدی را با چاقو سلاخی کرد+عکس اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز بی شرمانه نامادری به پسر 14 ساله شوهرش + عکس شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۶۷۸/الماس_احمد_شاه_قاجار_به_قیمت_۳_میلیون_دلار_فروخته_شد_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: