Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@19:39:05 GMT

انحلال اتاق اصناف فرديس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۲۸۹۷۹/انحلال_اتاق_اصناف_فردیس

انحلال اتاق اصناف فرديس

خبرگزاري آريا - کرج- ايرنا- مديرکل تعزيرات حکومتي استان البرز ازانحلال اتاق اصناف شهرستان فرديس خبرداد.

به گزارش ايرنا از اداره کل تعزيرات حکومتي البرز، علي‌اکبر مختاري روز يکشنبه گفت: دربازرسي هاي صورت گرفته از اتاق اصناف شهرستان فرديس توسط اعضا کميسيون نظارت، در اين اتاق تخلفاتي توسط تيم بازرسي منتخب کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد:تخلفات در کميسيون نظارت بررسي شدو کميسيون نظارت بر عزل يکي از اعضا و تذکر کتبي بر مابقي راي داد.
مختاري افزود: با عزل اين فرد از اتاق اصناف بايد عضو علي‌البدل جايگزين شود تا اينکه انتخابات هيئت مديره براي انتخاب رييس برگزار شود و در جلسه‌اي که براي انتخاب رئيس صورت مي‌گيرد، رئيس اتاق اصناف حضور نمي‌يابد و استعفا خود را در اجلاس روساي اتحاديه‌ها تقديم مي‌کند.
مديرکل تعزيرات حکومتي استان البرز افزود: باتوجه به اينکه ديگر عضو علي‌البدلي وجود نداشته است، اتاق اصناف شهرستان فرديس تا برگزاري انتخابات جديد منحل شده است.
وي بيان کرد: کميسيون نظارت استان مي‌تواند افرادي را به عنوان مدير اجرايي براي رسيدگي به امور مردم در اتاق اصناف فرديس تا تعيين رئيس آن منصوب کند.
2098/1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۸۹۷۹/انحلال_اتاق_اصناف_فردیس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: